Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حمایت پردیس ‌تئاتر شهرزاد نمایش «شام عروسی» با هنرمندی بچه‌هایی با نیازهای ویژه در سالن شماره ۲ این مجموعه روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ پردیس تئاتر شهرزاد قصد دارد در پروژه‌ای با عنوان «طرح حمایت از اجرای تئاتر» (کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه) از هنرمندان تئاتر با نیاز‌های ویژه حمایت کند و ضمن مشارکت در زمینه تولید آثار، سالن‌های خود را در اختیار این گروه‌ها قرار داد تا این نوع از تئاتر نیز در جامعه جایگاه خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش به مدت هفت شب به نویسندگی و کارگردانی جواد فراهانی و تهیه‌کنندگی پردیس ‌تئاتر شهرزاد و با هنرمندی کودکان اُتیسم و پروانه‌ای از  دوم تا هفتم مرداد ماه سال جاری ساعت ۱8:۳۰ به روی صحنه می‌رود.  

این نمایش به منظور تشویق این هنرجویان برای استمرار فعالیت در حوزه تئاتر و افزایش انگیزه‌های آنان برگزار می‌شود.

یگانه فرجام، محمدرضا دانشی، مانلی حسینی، حسین بلوری، علیرضا زنده نام، مریم فیض الهی، امیرمحمد کیانی، شهاب زنگنه، محمدجهانگیری، محمدمهدی مصیبی، مریم موسوی، فاطمه خان احمدی، سجاد احدزاده، محسن غفاری، ابوالفضل محمودی، انسیه میرامینی، آزاده ‌جاوید، مریم محسنی، پگاه قدس، زینب جوکار، سحر ترازی، نگار زرگر طالبی، مهرشاد آقا میری، شایان احمدپور، نیما طالبی نسب، امیرحسین رحمانی، عسل سندانی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح:  روشنک بستانچی، تنبک:  آترینا تیمورزاده سنتور:  ابولفضل محمودی پور پیانو: ژینا گرگانی طراح صحنه: رضا سلیمانی طراح لباس:  سعیده اصغری طراح گریم: احسان رشیدی طراح پوستر: فرنوش درودگر طراح موشن:  هاشم عمرانی گرافیک موشن: آیدا رحمتی عکاس: محسن علی اکبری دستیاران صحنه: هانیه خدادادی، ستاره کیانی، آرین شیرزادی دستیار لباس: زهره عباسی دستیاران گریم: هلیا رشقی، نازنین ‌امینی، محمدرضا میرباقری

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن نمایش «شام عروسی» و خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و یا به صورت حضوری، به گیشه ‌تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر نمایش اتیسم تئاتر شهرزاد جواد فراهانی تئاتر شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم