Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:50:56 GMT

مرجع قیمت پروفیل آهن با بهترین نرخ بازار

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۸۷۸۳

مرجع قیمت پروفیل آهن با بهترین نرخ بازار

افرادی که در صنایعی همچون ساختمان‌سازی فعالیت دارند، از اهمیت بسیار بالای پروفیل‌ها مطلع هستند و این امری پرواضح است که بدون استفاده از انواع پروفیل، عملا امکان ادامه فعالیت در بسیاری از صنایع وجود نخواهد داشت. پروفیل‌ها مقاطعی فولادی هستند که سطح مقطع آن‌ها در یک طول مشخص، ثابت است.

به گزارش ایسنا به نقل از شاهین فلز سپاهان، نظر به اهمیت پروفیل، لازم است خریداری آن از مرکزی معتبر و مطمئن انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن قصد داریم به معرفی مرکزی صنعتی بپردازیم که پروفیل آهن را با بهترین نرخ بازار به متقاضیان آن ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید.

مخاطبان محترم، همه روزه می‌توانید مناسب‌ترین قیمت پروفیل را در سایت شاهین فلز سپاهان دنبال کنید.

پروفیل چیست و چگونه ساخته می‌شود؟

پروفیل‌ها بسیار متنوع بوده و محصولات فولادی زیادی را شامل می‌شوند. به همین دلیل کاربرد زیادی در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساخت و ساز دارند.

پروفیل‌ها به 2 دسته پروفیل باز و بسته تقسیم می‌شوند. باز یا بسته بودن، به سطح مقطع آن‌ها برمی‌گردد. پروفیل‌های بسته شامل مواردی همچون قوطی و لوله می‌شوند و برای پروفیل‌های سطح مقطع باز، انواع بسیاری را همچون پروفیل زد، آبرو، فرانسوی و غیره را می‌توان نام برد.

در این مطلب با روش ساخت انواع پروفیل همچون قوطی، آشنا شوید.

تهیه پروفیل از ورق گرم، با فرآیند نورد سرد و تحت استاندارد ST37 انجام می‌شود. پروفیل‌ها را از طریق 2 روش مستقیم و غیرمستقیم تهیه می‌کنند که پروفیل‌های باز همچون پروفیل Z از روش مستقیم تولید می‌شود.

در فرآیند تولید پروفیل، رول‌های ورق فلزی، ابتدا توسط دستگاه‌های مخصوص برش می‌خورند. سپس طی فرآیند رول فرمینگ، شکل‌دهی و خم‌کاری می‌شوند. پس از آن، به کمک دستگاه جوش، دو طرف لبه ورق جوش داده می‌شود و پروفیل موردنظر تهیه می‌شود.

پروفیل‌ چه کاربردهایی دارد؟

همان‌طور که اشاره شد، پروفیل در صنایع مختلف کاربردهای گسترده‌ای دارد. شماری از این مصارف به شرح زیر می‌باشد:

کاربرد در ساخت درب و پنجره کاربرد در صنایع بهداشتی و درمانی کاربرد در ساخت نرده و محافظ راه‌پله

همچنین موارد مصرف پروفیل‎هایی همچون زد در ساختمان‌سازی، کشتی‌سازی، کاربرد در سقف سوله‌ها، استفاده در ریل، اسکلت‌های فولادی و غیره است.

چه عواملی روی قیمت پروفیل تاثیرگذار است؟

از آن‌جایی که پروفیل در ساخت و ساز، کاربردهای بسیاری دارد، در قیمت تمام شده یک پروژه نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. بنابراین شناخت عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن، برای انتخاب و خرید پروفیل مناسب، کمک‌کننده است. تعدادی از این موارد به شرح زیر هستند:

هزینه مواد اولیه

طبیعی است که هر چقدر قیمت ورق مصرفی و مواداولیه بیشتر باشد، هزینه پروفیل نهایی نیز افزایش خواهد داشت.

افزایش و کاهش میزان عرضه و تقاضا

همزمان با پایین رفتن قیمت پروفیل، تقاضا برای آن بالا می‌رود و با افزایش قیمت پروفیل، میزان تقاضا برای پروفیل نیز کاهش پیدا می‌کند.

هزینه حمل و نقل

قیمت سوخت وسایل حمل و نقل همچون کشتی، کامیون و غیره و مسافت طی شده، تاثیر قابل توجهی بر قیمت پروفیل خواهند داشت.

نوسانات ارز و تورم

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت پروفیل تاثیرگذار است، نوسانات ارز و تورم می‌باشد. علت این امر نیز آن است که خرید و فروش پروفیل، با ارز دلار صورت می‌گیرد.

کارخانه تولیدکننده

از موارد دیگری که قیمت پروفیل تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد، کارخانه تولیدکننده آن است. با توجه به نوع و کیفیت متریال مصرفی و فرآیند تولید در هر کارخانه، قیمت تمام شده نیز متغیر خواهد بود.

کارخانه شاهین فلز سپاهان

در کارخانه شاهین فلز سپاهان، تولید و عرضه پروفیل با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب انجام می‌گیرد. انواع بسیاری از پروفیل‌های فلزی همچون زد و فرانسوی، در این کارخانه تهیه می‌شوند که طبق مطالب ارائه شده از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است.

ارائه پروفیل در این کارخانه بدون واسطه انجام می‌پذیرد. همین برتری، خود منجر به تفاوت قیمت این کارخانه با  دیگر مراکز فروش می‌شود. کارخانه شاهین فلز سپاهان، به کمک متخصصین مجرب خود، به یکی از مراکز بزرگ و مطرح تولید پروفیل مقطع باز و بسته در ایران مطرح شده است.

کارخانه شاهین فلز سپاهان، علاوه بر تولید و ارائه انواع پروفیل، خدماتی همچون نواربری ورق، پوشش‌دهی با پوشش ضدخوردگی زینک فلیک و غیره را نیز به مشتریان گرامی عرضه می‌دارد.

کلام آخر

در این متن افزون بر بررسی انواع پروفیل آهن و اهمیت بسیار آن در صنعت، به معرفی یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده پروفیل نیز پرداختیم. کارخانه شاهین فلز سپاهان، محصولات فولادی همچون پروفیل را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت، به خریداران ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد خریداری و یا استفاده از محصولات برتر شرکت شاهین فلز سپاهان را دارید، کارشناسان متخصص این مجموعه، همه‌روزه آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

تلفن:  03145273010

وب‌سایت: www.shahinfelezsepahan.com
آدرس کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی بزرگ، بازارچه، خیابان اندیشمندان ۱۶، خیابان کارآفرینان، نبش کارآفرینان 14/1

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید پروفیل انواع پروفیل انواع پروفیل قیمت پروفیل پروفیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته استقلال با ریکاردو ساپینتو تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر بود و با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت، اما جام قهرمانی هم در لیگ برترو هم در جام حذفی به پرسپولیس رسید.

این فصل و در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی‌ها سپاهان با ۴۴ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود و ممکن است در هفته‌های آینده از رکورد استقلال در فصل گذشته هم عبور کند، اما شانس قهرمانی تیم سپاهان در این فصل از بازی‌ها بسیار کم است. البته سپاهانی روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی را از دست نداده‌اند. سپاهان که تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به حساب می‌آید ۸ امتیاز با تیم استقلال اختلاف دارد و به نظر می‌رسد احتمال جبران این اختلاف کم و شاید هم ناممکن است.

اتفاقی که فصل گذشته برای تیم استقلال و این فصل برای سپاهان رخ داد، به خوبی نشان می‌دهد برای قهرمانی در لیگ برتر اینکه بهترین تیم تهاجمی باشی کافی نیست و باید در فاز دفاعی هم خوب باشی. تنها خوب بودن در فاز تهاجمی منجر به قهرمانی در لیگ برتر نمی‌شود. در خیلی از مواقع هم تیمی که بهترین تیم در فاز دفاعی بوده قهرمان نشده و این هم نشان می‌دهد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، هم باید در فاز تهاجمی خوب باشد و هم در فاز دفاعی؛ و یک واقعیت دیگر اینکه آمار و ارقام تنها برای رسانه‌ها و کارشناسان است و امتیازات است که می‌تواند تیم را به جام برساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت