Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@04:15:57 GMT

عامل آتش‌سوزی تالاب انزلی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۸۸۴۲

عامل آتش‌سوزی تالاب انزلی دستگیر شد


به گزارش تابناک، امیر مرادی اظهار کرد: این آتش‌سوزی از عصر دیروز به صورت لکه‌ای در نقاط دور از دسترس ضلع غربی تالاب انزلی در روستای کوچک محله به وقوع پیوست که با وزش باد شعله‌ورتر شد.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی عمدی بود، افزود: فردی که تالاب را به آتش کشیده بود دستگیر شد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان گفت: با بیان اینکه این آتش‌سوزی در مناطق دور از دسترس تالاب بود، گفت: مهار آتش برای آتش‌نشانان و نیروهای بومی منطقه بسیار دشوار بود، ولی با تلاش آتش‌نشانان، نیروهای امدادی، یگان حفاظت محیط‌زیست و دیگر گروه‌ها ساعت یک بامداد امروز آتش به کلی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ساعات اولیه آتش‌سوزی تلاش کردیم با استفاده از بالگرد آتش را مهار کنیم، اما به دلیل تاریکی هوا امکان استفاده از بالگرد مهیا نشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه مدیرکل مدیریت بحران گیلان آتش سوزی امیر مرادی مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری