Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مسئول هماهنگی مدارس صدرای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یکم مرداد ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در مدارس صدرای مقطع متوسطه اول خراسان شمالی است.

آمنه عزیزی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ۵ مدرسه صدرا در خراسان شمالی فعال است، اظهار کرد: یک مدرسه در مقطع متوسطه دوم پسرانه در شهرهای آشخانه و اسفراین، در بجنورد دو مدرسه در مقطع متوسطه دوم دخترانه و پسرانه، یک مدرسه متوسطه اول در مقطع متوسطه اول دخترانه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام مدارس صدرای استان از اواسط تیرماه آغاز شده است، افزود: یکم مرداد ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در مدارس صدرای مقطع متوسطه اول خراسان شمالی است.

مسئول هماهنگی مدارس صدرای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مقطع متوسطه اول تاکنون حدود ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته در مقطع متوسطه اول ۲۲۰ دانش آموز، در متوسطه دوم دخترانه بجنورد ۱۴۶ دانش آموز، در متوسطه دوم پسرانه بجنورد۷۳ دانش آموز، در متوسطه دوم پسرانه اسفراین و آشخانه به ترتیب ۵۷ و ۳۴ دانش آموز تحصیل کرده‌اند.

عزیزی با تأکید براینکه در این مدارس ثبت نام فقط در رشته علوم و معارف اسلامی انجام می‌شود، ادامه داد: برای ثبت نام در متوسطه اول باید تمام امتیازات کارنامه دانش آموز« خیلی خوب» باشد و در مرحله دوم نیز مصاحبه گروهی انجام می‌شود که در حال حاضر دومین روز از مصاحبه گروهی دانش آموزان متوسطه اول برگزار شده است.

وی در رابطه با شرایط ثبت نام در متوسطه دوم بیان کرد: حداقل معدل دانش آموز باید ۱۷ باشد و دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه نیز انجام می‌شود که در آزمون کتبی نیز باید نمره ۶۰ را از ۱۰۰ نمره اخذ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدارس صدرا خراسان شمالی مقطع متوسطه اول مقطع متوسطه متوسطه دوم خراسان شمالی مدارس صدرای ثبت نام دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)