Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریزبیدار در این گزارش کوتاه به بررسی تمام احتمالات موجود برای کاندیداتوری ریاست شورای شهر می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، عُمر یک ساله هیئت رئیسه شورای ششم شهر تبریز در سال اول رو به پایان است و باید منتظر بود تا در اوایل مرداد ماه، اعضای هیئت رئیسه جدید با انتخاب ناعضای شورا کار خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تغییر آرایش های مختلف اعضای شورا بدنبال اتفاقات استیضاح عباس رنجبر شهردار قبلی و روی کار آمدن یعقوب هوشیار بعنوان شهردار جدید، احتمال تاثیر آن بر انتخابات هیات رئیسه و وجود تغییرات دور از انتظار نیست.

تبریزبیدار در این گزارش کوتاه به بررسی تمام احتمالات موجود برای کاندیداتوری ریاست شورای شهر می پردازد.

حجت الاسلام برگی بدنبال ابقا

طبق شنیده‌ها قرار است حجت الاسلام رسول برگی رئیس فعلی شورای شهر، مجددا کاندیدای ریاست شورای شهر شود.

او سال گذشته با ۱۰ رای از سوی آقایان شهرام دبیری، فریدون بابایی اقدم، رسول برگی، پرویز هادی، یاسین بجانی، سید کاظم زعفرانچیلر، روح الله دهقان نژاد، احد صادقی، علیرضا باغبان و خانم حکیمه غفوری به کرسی ریاست نشانده شده بود و همچنین آقایان روح الله رشیدی، غلامرضا احمدی و محمدحسن اسوتچی به او رای نداده بودند.

با توجه به حواشی استیضاح رنجبر و همچنین وجود گزینه های دیگر مورد مقبول سایر اعضا، ممکن است تعداد آرای برگی نسبت به سال گذشته کاهش یابد اما از طرف دیگر مذاکرات برای ابقای او نیز ادامه دارد.

غفوری و باغبان مورد اقبال شهرداری

از حکیمه غفوری و علیرضا نوای باغبان بعنوان دیگر کاندیداهای ریاست شورای شهر در سال دوم یاد می کنند که این دو مورد استقبال برخی جریانات داخل شهرداری نیز می باشند.

شنیده های غیررسمی حکایت از تمایل شخص شهردار برای ریاست غفوری است، چرا که او حامی بزرگ یعقوب هوشیار در شورای شهر است.

از سوی دیگر باغبان نیز مورد وثوق برخی افراد ذینفوذ داخل شهرداری است و ریاست او را به نفع مصالح شهرداری تعبیر می کنند.

البته شنیده شده غفوری ممکن است به نفع حجت الاسلام برگی انصراف دهد.

احمدی؛ نیم نگاه به مذاکرات درون شورایی

غلامرضا احمدی را محتمل ترین گزینه طیف اقلیت برای ریاست شورای شهر می دانند. او که در حال حاضر نائب رئیس شورای شهر می باشد برای کسب حداقل ۷ رای کار سختی در پیش دارد مگر اینکه شکاف بین اعضای شورای شهر معادلات را تغییر دهد.

حامیان اصلی وی را می توان روح الله رشیدی، احد صادقی و محدحسن اسوتچی دانست و احمدی برای پر کردن سبد رای خود باید نیم نگاهی به مذاکرات درون شورایی داشته باشد.

دهقان نژاد و اجماع با جریان اقلیت

برخی محافل غیررسمی از روح الله دهقان نژاد نیز بعنوان کاندیدای ریاست شورای شهر در سال دوم یاد می کنند.

او که هم اکنون رئیس کمیسیون نظارت و تحقیق می باشد، برای پر کردن سبد رای خود، همراهی جریان اقلیت را در صورت عدم کاندیداتوری غلامرضا احمدی پی می گیرد، موضوعی که بدلیل جریان استیضاح رنجبر کمی سخت است اما با توجه به اجماع دهقان نژاد و این جریان در انتخاب شهردار دوم، می تواند زمینه این تعامل را بیشتر کند.

این عضو جوان شورای شهر در صورت همراه کردن حداقل ۷ عضو شورا با خود می تواند جوان ترین رئیس شورای شهر ادوار تبریز لقب گیرد.

دبیری و معادله سازی

همواره از شهرام دبیری بعنوان کاندیدای بالقوه ریاست شورای شهر در همه ادوار یاد می شود.

محافل گوناگون از تاثیرگذاری غیرمستقیم دبیری در معادلات رباست شورا خبر می دهند و کاندیداتوری مستقیم او در سال دوم و حتی سال سوم را بعید می دانند.

اما یک احتمال وجود دارد دبیری در سال چهارم بدنیال کرسی ریاست باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ریاست شورای شهر شورای شهر شورای شهر دهقان نژاد سال دوم روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری