Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون استاندار و سخنگوی ستاد کرونای استان کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند، گفت: به جز سخنگوی ستاد کرونا و سخنگوی دانشگاه کسی در بحث کرونا صحبت نمی کند.

رحمان جلالی امروز اول مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در استان کرمان ۱۳ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، چهار شهرستان رودبار، کهنوج، ارزوئیه و راور نارنجی و شش شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و پیش بینی می شود تا پایان هفته تعداد شهرهای قرمز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه دستورالعمل و شیوه نامه تجربه خوبی داریم و مسئله ما در نظارت و اجرای تصمیمات است و در حوزه پیشگیری، مسئله مهم واکسیناسیون است.

جلالی با تاکید بر اینکه باید طرح شهید سلیمانی فعال شود، تصریح کرد: واکسیناسیون خانه به خانه باید جدی گرفته شود و تیم های نظارت بر ازدحام ها باید تقوت شوند؛ قرار نیست صنفی را تعطیل کنیم و محدودیت های گذشته برگردد اما باید ظرفیت های مدیریت هوشمند پای کار بیاید.

سخنگوی ستاد کرونای استان کرمان گفت: همه مراسم باید در فضای باز برگزار شود و در صورتی که در فضای سربسته باشد، باید تهویه مناسب، فاصله و زدن ماسک رعایت شده و زمان ۹۰ دقیقه باشد و برنامه این است همه مراسم در فضای باز برگزار شود.

وی اظهار کرد: در زمینه ترددها رانندگان موظف به گرفتن کد واکسیناسیون کامل هستند و در این زمینه باید سه دز دریافت کرده یا اینکه کمتر از سه ماه از دز دوم تزریق واکسن آنها گذشته باشد.

جلالی بیان کرد: تزریق واکسن اجباری نیست اما کارمندانی که واکسن نزده اند باید تست منفی PCR ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استخرها در بحث پروتکل های بهداشتی خوب نیست و رعایت نمی کنند، افزود: نشست های منطقه ای ستاد کرونا باید فعال شود و باید گزارش نظارت و اجرای مصوبات ارائه شود چراکه مسئله دیگری را نیاز نداریم.

سخنگوی ستاد کرونای استان کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند، گفت: به جز سخنگوی ستاد کرونا و سخنگوی دانشگاه کسی در بحث کرونا صحبت نمی کند.

وی در پایان تصریح کرد: افراد بالای ۶۰ سال، کسانی که دارای فرزند زیر شش سال و افراد دارای بیماری زمینه ای می توانند از دورکاری استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استان کرمان سخنگوی ستاد کرونا استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!