Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات جست و جو امروز از ساعت ۶ صبح آغاز شد و امدادگران پیکر سومین فرد حادثه دیده را از همان ساعات اولیه پیدا کردند اما تلاش برای رهاسازی این فرد ادامه دارد.

به گزارش ایرنا در حادثه روز پنجشنبه ریزش دیواره معدن روباز کرومیت در شهرستان ارزوئیه، سه نفر زیر آوار گرفتار شده بودند که یک نفر در ساعات اولیه نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر بی جان نفر دوم نیز دیشب(جمعه) توسط امدادگران هلال احمر پیدا شده بود.

به گفته مدیرعامل هلال احمر استان کرمان نیروهای تخصصی شامل آواربردای، واکنش سریع و تیم های سگ های زنده یاب از مرکز استان و شهرستان های بافت و ارزوئیه به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه فاصله از مرکز شهرستان ارزوئیه تا قله معدن حدود ۴۰ کیلومتر است افزود: نیروهای امدادگر با وجود طوفان شدید شن، ۲ مرحله ریزش کوه، بارندگی شدید، سیل و نیز گرمای ۴۸ درجه امدادرسانی به حادثه دیدگان معدن کرومیت چیل آباد را ادامه دادند.

وی تاکید کرد: ۲۷ نیروی عملیاتی در قالب ۶ تیم تخصصی آواربرداری، آنست(زنده یاب) و واکنش سریع سه روز است که در منطقه حضور دارند و عملیات امدادرسانی را انجام می دهند.

شهرستان ارزوئیه در فاصله ۲۷۱ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان امداد و نجات ارزوئیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان امداد و نجات ارزوئیه کرمان امداد و نجات ارزوئیه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند