Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:43:04 GMT

فضای مجازی رقیب جدی برای متولیان فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۹۵۱۱

فضای مجازی رقیب جدی برای متولیان فرهنگی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یدالله صفری ظهر شنبه در در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمی اظهار کرد: فضای مجازی رقیب جدی برای متولیان فرهنگی استو باید در مقابل عناصر فرهنگی فعالان کانون‌های مساجد با عزم راسخ به مقابله با این توطئه‌های بپردازند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند کارهای فرهنگی بیش از گذشته است، گفت: متأسفانه نگاه درجه دوم به مقوله فرهنگ در کشور حاکم است اما این مسئله باید اولویت اول دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان گرمی بیان کرد: «جهاد فرهنگی» و «جهاد تبیین» از وظایف مهم فعالان فرهنگی مساجد است که باید با روحیه مسئولیت پذیر وارد این عرصه شوند زیرا موازی کاری در این حوزه موجب آسیب‌های جدی به کارهای فرهنگی می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری ثبات را برای جریان فرهنگی کشور ضروری دانست و گفت: فرهنگ عامه باید از روزمرگی به دور و از جریانات سیاسی مبرا باشد و متولیان حوزه فرهنگ باید نقش خود را در اعتلای فرهنگ عمومی به جایگاه شایسته ایفا کنند.

کد خبر 5545056

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گرمی جهاد تبیین مهر کانون مساجد کانون های مساجد مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بوشهر عید غدیر 1401 ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا عید غدیر خم کرمانشاه خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشهد شیوع کرونا خراسان رضوی اردبیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید