Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:45:34 GMT

اعلام نتایج آزمون‌های ورودی سمپاد؛ فردا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۹۵۶۹

اعلام نتایج آزمون‌های ورودی سمپاد؛ فردا

نتایج آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ فردا، یک‌شنبه دوم مردادماه اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، آزمون‌ ورودی مدارس سمپاد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای پایه هفتم و دهم طی روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه جاری برگزار شد.

در پایه هفتم حدود ۱۹۰هزار نفر و در پایه دهم حدود ۱۰۴ هزار نفر جهت شرکت در آزمون ثبت‌نام کرده‌ بودند که در ۲۳۰۰ حوزه اجرایی به رقابت پرداختند و در نهایت حدود  ۱۸ هزار نفر در پایه هفتم و حدود ۱۳ هزار نفر در پایه دهم پذیرفته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگونه که روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرده است، نتایج شرکت در این آزمون فردا،‌ یک شنبه، دوم مرداد ماه اعلام می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود کد ملی و رمز پادا در سامانه https://pada.medu.ir از نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش خود در آزمون مطلع شوند.

لازم به ذکر است ثبت درخواست‌های تجدیدنظر از تاریخ پنجم تا دهم مرداد ماه در سامانه فوق امکان‌پذیر است. همچنین پاسخ‌گویی به درخواست‌های تجدید نظر، صرفاً از طریق سامانه مربوط و در مهلت زمانی مشخص شده میسر است و پاسخ‌گویی به مراجعات حضوری ممکن نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدارس سمپاد اعلام نتایج آزمون ورودی سمپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: همزمان با سراسر کشور ، امروز و فردا، ششم و هفتم اردیبهشت  دانش آموزان بواناتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.
حمیدرضا عندلیب افزود: ۲۲۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی در این شهرستان صبح امروز با هم رقابت کردند.
وی بیان کرد:  ۴۶ متقاضی رشته هنر و زبان خارجی هم بعد از ظهر امروز  ششم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان کرد: فردا جمعه هفتم اردیبهشت،همزمان با سراسر کشور در این شهرستان ۱۴۹ داوطلب در رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • اوقات شرعی فردا، هفتم اردیبهشت در شیراز
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان