Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مجید نامجو جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: مسئولان عتبه عسکریین (ع) در سامراء پس از مشاهده توانمندی و دستاوردهای فنی، مهندسان ایرانی در اجرای طرح تقلیل ستون‌های اطراف ضریح مطهر حسینی که منجر به آزادسازی فضای بیشتر برای تردد و زیارت زائران در اطراف ضریح شد، از ما خواستند تا طرح مشابهی را در حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تفاهم نامه طرح مقاوم سازی بنای حرم و تقلیل ستون‌های اطراف ضریح مطهر عسکریین علیهم السلام چندی پیش امضا شد و این پروژه بزرگ که ظرافت‌های مهندسی خاصی دارد اکنون در مرحله تجهیز کارگاه است.

نامجو یادآور شد: در طرح تقلیل ستون و مستحکم سازی بنای حرم امام حسین (ع) که چند سال پیش به اتمام رسید، ۴ ستون عریض دور ضریح مطهر با روش نوین مهندسی، علاوه بر استحکام بخشی و مقاوم‌سازی جهت تحمل بار بیشتر، لاغر سازی شد به‌طوریکه فاصله بین ضریح با ستون‌ها از حدود ۱.۵ متر به حدود ۴ متر افزایش یافت.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مقاوم سازی ضریح امامین عسکریین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ هزار هکتار از شالیزارهای شمال یکپارچه سازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نادر علیزاده بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از طرح یکپارچه سازی شالیزارهای بزمینان آمل از اجرای طرح یکپارچه سازی حدود ۶۵ هزار هکتار از زمین‌های شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها خبر داد.

وی گفت: مدت زمان اجرای این طرح کلان حوزه زیربنایی و آب وخاک کشور حدود ۳ سال است و پیش بینی‌های لازم انجام و طرح‌های مورد نیاز این طرح نیز تهیه شده است.

مازندران ۲۱۳ هزار هکتار شالیزار دارد.

کد خبر 6096483

دیگر خبرها

  • ۶۵ هزار هکتار از شالیزارهای شمال یکپارچه سازی می شود
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • دانلود آهنگ جهان لاغر محسن چاوشی + متن
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • نصب کتیبه ها و پرچمهای عزا در حرم مطهر امامین کاظمین (ع)
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم