Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر، افزود: به طور قطع این سفر دارای نتایج خوب و فرصتی بسیار مغتنم برای استان و شهرستان ملایر است که باید  با برنامه‌ ریزی از این فرصت مغتنم نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه برای سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان همدان جلسات مفصل کارشناسی در تهران، مرکز استان و شهرستان ملایر برگزار شده است، اظهار داشت: اعتبارات و پروژه‌های مناسبی برای این سفر پیش‌بینی شده که سهم ملایر نیز اعتبارات قابل توجه و ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر ضمن تاکید بر اینکه مدیران باید آمادگی صد درصدی برای سفر استانی دولت به این شهرستان را داشته باشند، ادامه داد: در این سفر یکی از اعضای هیات دولت به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان ملایر سفر می‌کند.

اسماعیلی گفت: علاوه بر این پیرو حضور وزیر معین به این شهرستان، دستگاه متناسب با آن وزارتخانه‌ باید بیشترین سهم را بگیرد و دستگاه‌ها آمادگی صد درصدی و با یکدیگر تعامل لازم داشته باشند.

فرماندار وِیژه ملایر در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نماز جمعه، بهترین و دائمی‌ترین پایگاه برای مردم را نماز جمعه دانست و تاکید کرد: مدیران باید حضور خود و خانواده‌هایشان را در نماز جمعه در اولویت و راس امور قرار دهند.

اسماعیلی همچنین به فرا رسیدن ایام محرم اشاره و تاکید کرد: با توجه به شیب صعودی همه گیری کرونا، دستگاه‌های اجرایی ضمن گرامیداشت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، وظیفه دارند ظرفیت‌ها و امکانات خود را در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی در اختیار هیات‌های مذهبی قرار دهند.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه ضمن تبریک و بزرگداشت هفته خبرنگار، از تمامی تلاش‌ها، زحمات، دوراندیشی و نگاه خوب و مثبت خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران این شهرستان همیشه همراه دولت و مردم بوده‌اند.

اسماعیلی تجلیل از زحمات خبرنگاران را وظیفه مهم مدیران این شهرستان دانست و با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: دولت در ملایر، من و شما هستیم و باید با طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی متناسب با ذائقه نسل جوان، دلمان برای فرهنگ بسوزد.

معاون استاندار همدان ضمن تاکید بر حضور فعال مدیران در میزهای خدمت سطح شهرستان، گفت: حضور در بین مردم امیدبخش است و مصوبات میزهای خدمت باید از سوی مدیران در موعد مقرر اجرایی شود تا مردم طعم شیرین خدمات را به خوبی لمس کنند.

اسماعیلی به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی همچون یادواره‌های شهدا، جشنواره آلبالو و همایش پیاده‌روی خانوادگی بزرگداشت هشت هزار شهید استان و ۱۱۰۰ شهید این شهرستان اشاره و تاکید کرد: حدود ۲۲ هزار نفر در این همایش ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از بودجه کشور در اختیار کمیته برنامه‌ریزی و بالغ بر ۹۰ درصد آن در اختیار وزارتخانه‌ها است، گفت: اعتبار کمیته برنامه‌ریزی ناچیز است و مدیران باید برای جذب بودجه‌های ملی و در اختیار اداره کل تلاش کنند.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه تاکید کرد: متناسب با ضعف‌های شناسایی شده، با همکاری دانشگاه ملی ملایر، دوره‌های آموزش برنامه‌ریزی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و نخبگان فعال در هر دستگاه برگزار می‌شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه برنامه تحولی هر دستگاه باید مشخص شود، از برگزاری کارگاه آموزشی ظرفیت بودجه در این شهرستان خبر داد و بر لزوم همکاری هر چه بیشتر مدیران با فرمانداری تاکید کرد.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری ملایر سفر استانی استانداری همدان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری ملایر سفر استانی جلسه شورای اداری ملایر سفر استانی استانداری همدان دولت سیزدهم شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر

فرماندار شهرستان سنندج از برگزاری اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسن عسکری پیش‌ازظهر امروز در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، عملیات وعده صادق را دستاورد بزرگ نظام جمهوری اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب برشمرد و اظهار داشت: این عملیات اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید و جا دارد ابعاد این عملیات بزرگ برای نسل جوان تبین شود.

وی عملکرد فراجا را در اجرای طرح نور را بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: ترویج حجاب و عفاف مطالبه‌ی مردم دیندار از ما بود که نیروی انتظامی به خوبی و به دور از حاشیه این طرح را اجرایی کرده و بازتاب مثبتی در بین جامعه متدین داشته و عصبانیت دشمن نیز از آن نشان از موفقیت طرح است.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به در پیش بوده سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان، گفت: مهمترین دستاورد این سفر پر خیر و برکت در کنار پروژه‌های عمرانی و زیرساختی برداشتن بر چسپ امنیتی از روی استان کردستان و دادن عنوان فرهنگی به این استان بود.

وی با بر شمردن برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این سفر تاریخی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف در کنار مشارکت در برنامه‌های پیش‌بینی شده دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان را در حوزه خود برای مردم تشریح کنند.

عسکری از برگزاری اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی 22 گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر خبر داد و افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملاً مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

فرماندار سنندج با اشاره به در پیش بوده سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از اجرای برنامه‌های این مناسبت مهم در سطح شهرستان نیز خبر داد و خواستار مشارکت تمامی ادارات در این خصوص شد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است