Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بعد از پیوستن حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا رکورد جالبی در رسانه‌های این کشور به وجود آمد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین طیبی بعد از 3 سال حضور در تیم بنفیکای پرتغال از این باشگاه جدا و به پالمای اسپانیا پیوست. قرارداد طیبی با تیم پالما به مدت 2 سال است.
تیم فوتسال پالمای اسپانیا فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا بعد از بارسلونا در رده دوم قرار گرفت و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم امسال باید در جام باشگاه‌های اروپا شرکت کند و طیبی می‌خواهد مانند دورانی که در بنفیکا حضور داشت امسال هم به همراه این تیم در لیگ قهرمانان بدرخشد.
بعد از جدایی طیبی از تیم فوتسال بنفیکای پرتغال و پیوستن او به پالما رسانه‌های اسپانیایی به این موضوع واکنش نشان داده و نوشتند: «جذب طیبی باعث شد تمامی رکورد‌های پالما در شبکه‌های اجتماعی شکسته شود.» این مسئله تا جایی پیش رفت که سایت باشگاه پالما گزارشی راجع به جذب طیبی منتشر کرد.
سایت باشگاه پالمای اسپانیا با عنوان «پدیده طیبی تمام رکورد‌های فوتسال پالما را شکست» آغاز شده و در آن آمده است که تعداد دنبال کنندگان جدید این باشگاه در روز امضای قرارداد با طیبی به اندازه یکی دو ماه بوده است.
همچنین این باشگاه با اشاره به استقبال زیاد هواداران ایرانی از اینستاگرام باشگاه پالما نوشت: باید اعلان‌ها را خاموش کنیم تا بتوانیم شب بخوابیم.
عضویت حسین طیبی در پالما باعث شد تا این باشگاه در یک روز همان دنبال کنندگانی را که معمولا در عرض یک ماه در اینستاگرام به دست می‌آورد را اضافه کند. طیبی در شبکه اجتماعی تقریبا نیم میلیون دنبال کننده دارد و در دنیا یکی از فوتسالیست‌های پر طرفدار بعد از ریکاردینیو (بازیکن تیم ملی فوتسال پرتغال) است.
علاوه بر اضافه شدن 700 دنبال کننده جدید، خبر امضای قرارداد طیبی با باشگاه پالما از 17 هزار بازدید در اینستاگرام گذشت و به بیش از 16 هزار حساب کاربری رسید. همچنین بین دو پیامی که باشگاه با تصویر حسین طیبی ارسال کرد، تقریبا دو هزار کامنت وجود داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه حسین طیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد

تیم فوتسال پالما در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بارسا به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و قهرمان لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شد.

مسلم اولادقباد هم در این بازی به میدان رفت و یک کارت زرد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا