Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:31:21 GMT

شبکه روضه‌های خانگی احیا شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۱۵۷

شبکه روضه‌های خانگی احیا شود

دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: متاسفانه در دوران کرونا بسیاری از روضه‌های خانگی تعطیل شدند که امروز نیازمند احیای این شبکه هستیم.

به گزارش ایسنا، رحیم آبفروش در ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور که در قرارگاه منتظران شهادت پلاک۳۱۳ جنب مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد، با اشاره به طرح روضه خانگی، اظهار کرد: روضه خانگی شبکه نورانی و پربرکت ارزشمندی است که می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه خانه‌ای که در آن روضه خوانده نشود مانند قبور است، مطرح کرد: سنت اصیل روضه‌های خانگی نباید برخی دخالت‌ها خراب شود.

دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه تبلیغ روضه‌ خواندن‌های رایگان یک حرکت اشتباه است، عنوان کرد: اگرچه ما با صله‌های بالا نیز مخالف هستیم ولی همین که یک خانواده از مخارج خود حتی بخش کوچکی را برای روضه اختصاص دهد یک نعمت بزرگ است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از روضه‌های خانگی قدمت‌دار در دوران کرونا تعطیل شدند، خاطرنشان کرد: به دنبال بهانه‌ای هستیم که مجددا این روضه‌های خانگی آغاز به کار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشعر روضه خانگی روضه های خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

حسن محمدی ادیب گفت: در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از چهار بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شده است.

به گفته او، خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا واگذار می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست