Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مهاجم استقلال بعد از 6 سال این فرصت را دارند کنار هم بازی کنند

کاوه رضایی و سجاد شهباززاده 6 سال دیرتر از پیش بینی ها زوج خط حمله استقلال را تشکیل می دهند.

به گزارش طرفداری، در لیگ شانزدهم که کاوه رضایی با استقلال قرارداد امضا کرد، خیلی ها بر این باور بودند که او کنار سجاد شهباززاده مخوف ترین زوج خط حمله لیگ برتر را تشکیل می دهند، زوجی که قبلا در سایپا کنار هم بازی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در آن سال شهباززاده از استقلال جدا شد و با باشگاه آلانیا اسپور قرارداد امضا کرد تا زوج او و کاوه تشکیل نشود و در لیگ هفدهم که سجاد به استقلال برگشت، کاوه با باشگاه شارلوا قرارداد امضا کرده بود و بازهم این دو نتوانستند کنار هم بازی کنند.

حالا 6 سال بعد از آن اتفاق هم شهباززاده و هم کاوه رضایی بعد از مدتی دوری به استقلال برگشته اند و این دو این بار می توانند زوج خط حمله آبی ها را تشکیل بدهند.

بی تردید استقلال با حضور سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و پیمان بابایی یکی از بهترین خط حمله های لیگ را دارد که باید دید ساپینتو چطور می خواهد از آنها استفاده کند.

 

بیشتر بخوانید:

رمزگشایی از انتشار یک ویدیو در صفحه رسمی باشگاه | تمرینات بدنسازی استقلال؛ خیلی سخت!

اولین آزمون سجاد شهباززاده در پست مهاجم هدف؛ ساپیتو تصمیم نهایی را گرفت

 

اخبار داغ 

بیانیه هواداران افراطی یوونتوس؛ بازگشت به استادیوم پس از 3 سال؟ هم تیمی رونالدو با سپاهان به توافق نهایی رسید خواستگاری غافلگیرانه هوادار آاس رم از نامزدش در حضور مورینیو / فیلم از جدیدترین لژیونر ایرانی والیبال رونمایی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سجاد شهباززاده کاوه رضایی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد

سجاد میر و ناهید عساکره به‌عنوان بازیگران اصلی نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به کارگردانی پرهام خاکزاد و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سجاد میر، بازیگر نمایش «آنتیگونه» و ناهید عساکره، بازیگر نمایش «صد در صد مرده» که هر دو اجرا از نمایش‌های موفق سال ۱۴۰۲ بودند، در این پروژه به‌عنوان دو بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید ‌گیلاسی، فربد ‌صدیقی، علیرضا ‌دماوندی و مهدی ‌حبیبی بازیگران مکمل این اثر نمایشی هستند.
 
سجاد افشاریان تهیه‌کننده این نمایش نزدیک به یک دهه با ایجاد کمپانی تئاتر جوانان، نسل جوان تئاتر ایران را حمایت می‌کند.

 این پروژه پنجمین همکاری‌ پرهام خاکزاد با افشاریان در حوزه تئاتر است.

علی ‌مشکین ‌مقدم، عرفان ‌بیگی (گروه کارگردانی)، فرشاد ‌نصیری (طراح نور)، آروین ‌فلاح (آهنگساز)، کارگاه هیولاسازی (صحنه و لباس)، نسترن حسنی (دستیار صحنه و لباس)، رضا حسینی (مربی حرکات شعبده)، سهیل ‌فلاح، علیرضا ‌قاسمی (تیزر و موشن‌گرافی)، سهیل ‌فلاح (طراح گرافیک و پوستر)، سجاد ‌تیموری (لوگوتایپ)، امیر ‌قالیچی-تئاتربازها (روابط عمومی)، امیرحسین ‌میرزائی (مدیر تبلیغات)، علیرضا ‌قاسمی (تصویربردار)، امیرحسین ‌میرزائی (عکاس) و علی ‌کیهانی (مشاور رسانه‌ای) عواملی هستند که خاکزاد را در «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی هم‌اکنون می‌توانند از سایت تیوال و گیشه تئاتر اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد