Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@07:48:07 GMT

سقوط مشکوک زن سرایدار از پشت‌بام یک خانه در نیاوران

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۵۶۹

سقوط مشکوک زن سرایدار از پشت‌بام یک خانه در نیاوران

زن سرایدار به طرز مشکوکی از پشت بام ساختمان پنج طبقه در نیاوران سقوط کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پنجشنبه 30 تیر ماه سال جاری، سقوط مرگبار زن جوانی از یک ساختمان در منطقه نیاوران توسط مردم به مرکزفوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 123 نیاوران، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند؛ تیم جنایی به محض حضور در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که از پشت بام یک خانه 5 طبقه سقوط کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، زن جوان به همراه همسرش سرایدار خانه مورد نظر بودند و برای نظافت به پشت بام رفتند که در آنجا زن جوان  به طرز مشکوکی سقوط کرده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد،‌ چند روز قبل از این حادثه، زن و مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر مشاجره لفظی داشتند؛ همین موضوع کافی بود تا فرضیه قتل برای کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی پرنگ شود.

بدین ترتیب با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد زن جوان برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، همسر متوفی را  به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر کردند.

به گزارش تسنیم؛ تحقیقات در خصوص کشف ابعاد پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شده است.

ناپدید شدن جنایی مرد جوان در وردآورد / فرضیه قتل پرنگ است!مرگ مشکوک مرد جوان در جنوب تهران / احتمال آتش سوزی ساختگی برای صحنه سازی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره دهم پلیس آگاهی پشت بام زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با 3 نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه 2 نفر از آشنا‌های خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که 2 طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس 3 مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، 3 مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد