Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکتها؛ به گزارش سایپانیوز به نقل از  روابط عمومی پارس خودرو، با حمایت‌های مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت پارس خودرو و همچنین تلاش شبانه روزی پرسنل و تامین قطعات مورد نیاز، بیش از ۱۵ هزار خودروی ناقص موجود در‌ پارکینگ‌های شرکت تکمیل و تجاری سازی شد.

شرکت پارس خودرو در راستای فرامین رییس جمهور و وزیر صمت و همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته و پشتیبانی گروه خودروسازی سایپا در تامین قطعات مورد نیاز، ضمن تکمیل خودروهای ناقص، در حال حاضر تمامی خودروهای تولیدی خود را به صورت کامل و بدون کسری قطعه از خط تولید خارج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پارس خودرو همسو با اهداف و برنامه ریزی های گروه خودروسازی سایپا برنامه جامعی را برای افزایش تولید در سال جاری و همچنین تنوع سبد محصولات خود تدوین کرده که این پروژه ها یک به یک در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارکینگ های پارس پارس پارس خودرو خودرو پارس خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان