Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه سامان روز پنچ شنبه 30 تیرماه سالجاری و با حضور بیش از ۸۰ درصد صاحبان‌ سهام برگزارودرنهایت صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال 1400 با اکثریت آرا به تصویب رسید.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،دراین جلسه،گزارش های هیات مدیره درباره وضعیت شرکت وهمچنین حسابرس و بازرس قانونی تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس گزارش هیات مدیره شرکت بیمه سامان،درسال مالی 1400 حق بیمه تولیدی این شرکت با رشد 74 درصدی نسبت به سال قبل ازآن، به بیش از 29 هزار میلیارد ریال رسید.
همچنین میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه سامان درسال گذشته با رشد 51 درصدی درمقایسه با سال قبل از آن، بیش از 10 هزارمیلیارد ریال بوده است.
دردستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه سامان،موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان بازرس قانونی علی البدل سال مالی 1401 تعیین شدند.
انتخاب محاسب فنی (اکچوئر) رسمی بیمه اصلی و علی البدل و تعیین حق الزحمه آنها در چهارچوب دستورالعمل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به هیات مدیره تفویض شد.
همچنین درراستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت بیمه سامان، پرداخت کمک های بلاعوض در امور خیریه به اشخاص خارج از شرکت در سال مالی 1401 تا سقف مبلغ 40 میلیارد ریال به هیات مدیره شرکت تفویض شد.
مقررشد که از محل سود قابل تخصیص، مبلغ 136هزار و 949 میلیون ریال به حساب اندوخته قانونی و مبلغ 273 هزار و 879 میلیون ریال به حساب اندوخته سرمایه ای منظور شود.
مبلغ يکهزار و پانصد میلیارد ریال یعنی به ازای هر سهم 300 ریال  سود نقدی هم قرارشد که بین سهامداران تقسیم و مابقی به حساب سود انباشته منتقل شود.
شرکت بیمه سامان درپنج ساله منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال 1399 همواره درسطح یک توانگری مالی قرارداشته است.
جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه سامان درطول برگزاری به صورت آنلاین درمعرض دید عموم سهامداران قرارداشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شرکت بیمه سامان هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

براساس گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900265

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند