Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:03:04 GMT

اجرای ۱۱۵ طرح برق‌رسانی در بسطام

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۹۰۶

اجرای ۱۱۵ طرح برق‌رسانی در بسطام

سیدحمیدرضا موسوی گفت: به منظور تأمین برق مشترکان جدید، پنج هزار و ۸۵۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف در این بخش احداث شد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای پایداری خطوط برق‌رسانی ۱۱ هزار و ۳۸۳ متر شبکه توزیع برق اصلاح و بهینه سازی شد، ابراز داشت: نصب ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۸۴۰ کیلو ولت آمپر در راستای تغذیه برق مشترکان از جمله اقدام‌های این امور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار داشت: برای پیشگیری از سرقت شبکه سیمی و کاهش تلفات انرژی الکتریکی، از ابتدای سال تا کنون ۹ هزار و ۳۳ متر شبکه فشار ضعیف سیم مسی، به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

مدیر امور برق بسطام ادامه داد: اصلاح شبکه فشار متوسط ورودی روستای جیلان به میزان یک هزار و ۵۰۰ متر، بهسازی سه هزار متر شبکه سیمی خیابان‌های فرهنگ، شهید رضا چوپان و مهدیه بسطام با تبدیل به کابل خودنگهدار و تقویت شبکه برق ابرسج به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته به شمار می‌رود.

وی افزود: بهینه‌سازی شبکه روستا‌های ده خیر، گنده پلی، چهارباغ و گرجی، احداث شبکه و نصب پست عمومی منطقه عرب‌ها در کلاته خیج و اجرای شبکه واقع در جاده دهملا - مجن در زمره برنامه‌های پیش‌بینی شده این امور در سه ماهه دوم امسال است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح برق رسانی اصلاح شبکه متر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار