Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:44:57 GMT

نیمکت‌نشینی قلی‌زاده در شروع لیگ

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۱۰۴۹

نیمکت‌نشینی قلی‌زاده در شروع لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده را برای پنجمین فصل پیاپی در اختیار دارد و اکنون در فهرست نفرات خود می‌بیند، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم دو پایس به مصاف تیم یوپن خواهد رفت.

علی قلی‌زاده که طی چهار سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی شارلروا بوده و در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان هم به میدان رفته بود، در مسابقه امروز مقابل یوپن در ترکیب دیده نمی‌شود و نمیکت‌نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی شارلروا که در ۳۶ مسابقه فصل گذشته ژوپیر لیگ بلژیک هشت گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد، در هر سه تقابل اخیر تیمش مقابل یوپن موفق به گلزنی شده بود و امیدوار است امروز هم فرصت بازی و درخشش برابر این تیم را پیدا کند.

یاران قلی‌زاده که در دو دیدار قبلی مقابل یوپن به بردهای پر گل رسیده‌اند، در فصل گذشته ژوپیر لیگ بلژیک در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده{محمد شفیع فیضی زاده امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین‌ماه از طریق فرودگاه شهدا وارد شهر ایلام شد و طی آیینی مورد استقبال مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم قدرشناس ایلام قرار گرفت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079011 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیداری انسانی در جهان در حال گسترش است
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی