Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات بر این عقیده هستند که حمل چمدان‌های رنگارنگ مکان‌یابی را برای خدمه فرودگاه آسان‌تر می‌کند، زیرا تفکیک انبوه چمدان‌های سیاه کار را سخت‌تر می‌شود.

کِرنر، سخنگوی فرودگاه فرانکفورت در این خصوص می‌گوید: «بسیاری از مردم با چمدان‌های سیاه چرخ‌دار سفر می‌کنند که شناسایی آنها بسیار وقت‌گیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته او، تعداد چمدان‌هایی که جابه‌جا شده بودند یا به صاحبان‌شان نرسیده بودند، با وجود کاهش موارد در هفته‌های گذشته، عددی ۴ رقمی بود. بر اساس گزارش‌ها، در حال حاضر حدود ۲ هزار چمدان در فرودگاه فرانکفورت در انتظار رسیدن به مقصد هستند.

در همین حال، استفان شولت، رئیس فرودگاه نیز بر این عقیده است که اکثریت قریب به اتفاق چمدان‌های سیاه‌رنگ در هفته‌های اخیر مجموعه‌ای از مشکلات را برای خطوط هوایی و حمل‌کنندگان چمدان ایجاد کرده است.

در حالی که فرودگاه به مسافران پیشنهاد کرده است برچسب‌هایی با نام و آدرس خود را روی چمدان‌های خود اضافه کنند، اما پلیس توصیه کرده است که از این عمل خودداری شود، چراکه به عقیده آنها، این یک خطر امنیتی محسوب می‌شود.

کد خبر 692520 برچسب‌ها حمل و نقل آلمان هواپیما - فرودگاه جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل آلمان هواپیما فرودگاه جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند