Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استاد اصفهان گفت: قیمت مصوب هر کیلو شانه تخم‌مرغ ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و اگر بیشتر از این قیمت به فروش برسد، گران‌فروشی محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اصفهان ، حسین ایراندوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قیمت مصوب تخم‌مرغ جهت عرضه اظهارداشت: تخم‌مرغ هم مثل مرغ مشمول قیمت‌گذاری بوده و قرار بر این است که هر کیلو شانه تخم‌مرغ با قیمت 39 هزار و 800 تومان به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی اطلاعاتی که از بخش تولید گرفته شده است، تخم‌مرغ توسط بخش تولید با قیمت مصوب عرضه می‌شود اما بر اساس گزارشات متاسفانه برخی افراد در بازار آن را با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند و این موضوع درحال پیگیری است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان در رابطه با نظارت بیشتر بر فروش مرغ و تخم‌مرغ عنوان کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار از دستگاه‌های نظارتی خواسته شده‌ است که فروش مواد غذایی مختلف ازجمله تخم‌مرغ را با توجه بیشتر نظارت و کنترل کنند چراکه هنوز افزایش قیمتی به صورت مصوب نداریم و تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان باید قیمت مصوب را رعایت کرده و با قیمت بالاتر عرضه نکنند.

برداشت از حساب بانکی از طریق پیامک جعلی اخطار قطع برق در اصفهان آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در اصفهانک/ ساکنان نجات یافتند فرآورده کلسیم فلینات از امروز در داروخانه بیمارستان سیدالشهدا (ع) اصفهان توزیع می‌شود

وی افزود: قیمت مصوب هر کیلو شانه تخم‌مرغ همانطور که گفته شد، 39800 تومان است که باتوجه به وزن شانه تغییر می‌کند که حداکثر آن برای شانه دو کیلویی حدود 80هزار تومان است و اگر بیشتر از این قیمت به فروش برسد، قابل قبول نیست.

ایراندوست خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم درصورت هرگونه گرانفروشی در این زمینه، آن را به مسئولین جهاد کشاورزی، وزارت صمت و سازمان تعزیرات اطلاع دهند چراکه باتوجه به اطلاعات کسب شده از واحدهای تولیدی، فروشندگان تخم‌مرغ را با قیمت مصوب خریداری می‌کنند و اگر بیشتر از قیمت مصوب به فروش برسد، گرانفروشی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/174/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش برسد قیمت مصوب تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد

به گزارش پارس نیوز ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست