Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@04:30:30 GMT

حزب‌الله: هدف از بحران لبنان، خلع سلاح مقاومت است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۱۰۹۹

حزب‌الله: هدف از بحران لبنان، خلع سلاح مقاومت است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «محمد رعد» رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان «الوفاء للمقاومه» در اظهاراتی گفت، بحران کنونی در لبنان یک هدف را دنبال می‌کند و آن هدف، خلع سلاح مقاومت و دست برداشتن از گزینه مقاومت است.

بر اساس گزارش «المنار»، وی تأکید کرد، هدف از فقر، گرسنگی، محاصره، ممانعت از ورود دارو، محروم کردن کشور از نفت و گاز و مواد غذایی این است که مردم از گزینه مقاومت دست بردارند و دست تسلیم در برابر آمریکا بلند کنند اما تا زمانی که مردم تسلیم شدن را نپذیرند عایدی صاحبان این طرح فقط ناامیدی است و پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد رعد تصریح کرد: مسأله ترسیم مرزی و استخراج نفت و گاز بخشی از حلقه توطئه علیه کشور ماست، موضع در خصوص مسأله ترسیم مرزی توسط «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله تشریح شد و نیازی به توضیح نیست بنابراین اکنون جهان باید راه‌حل مناسبی پیدا کند تا به آنچه دبیرکل حزب‌الله تعیین کرده، پاسخ دهد.

وی افزود: ما وزن سیاسی و قدرت تأثیرمان در داخل را می‌دانیم اما اهل سلطه‌گری و ظلم نیستیم، ما شرکای این وطن هستیم... شرکای خود را به عدم تکیه کردن بر خارج توصیه می‌کنیم... .

محمد رعد تأکید کرد، تعامل با دشمن خیانت ملی و جنایت است و باید از تجربه‌های پیشین درس گرفت.

از جمله مسائلی که نصرالله در سخنرانی بیست و دوم تیرماه خودبه آن پرداخت، موضوع ترسیم مرزی بود.

در همین ارتباط، مرکز مطالعاتی امور عمومی «اورشلیم» در گزارشی به تحلیل سخنان دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان پرداخت و نوشت صهیونیست‌ها از «معادله جدید» مقاومت لبنان نگرانند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حزب الله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان