Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «ممیزی» برنامه‌ای است که در سال‌های ۸۵ و ۸۶ بخشی از برنامه جوونی آزاد رادیو جوان بوده و سپس به صورت تصویری در تلویزیون هم به روی آنتن رفته است. این برنامه چند وقتی است که با شکلی جدید، از یکی از پلتفرم‌های فضای مجازی پخش می‌شود و به همین منظور برنامه «سینماچی» رادیوجوان در یک گفتگوی اختصاصی با حامد جوادزاده و وحید آقاپور به نقد و بررسی این برنامه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جوادزاده تهیه کننده «ممیزی» در ابتدا در مورد سوال مجری سینماچی مبنی بر اینکه آیا تا بحال مشکلی با موضوعات یا اشخاصی که با آنها شوخی می‌کنید داشته‌اید یا خیر گفت: نه اصلا اینطور نیست، ما اخیرا در جشن رسیدن به ۵۰۰ هزارفالور در اینستاگرام، به خاطر برخورد باجنبه دوستان از همگی تشکر کردیم و واقعیت هم بر این است که در این برنامه‌ها شخص خاصی در نظر ما نبوده و ما نقد را به یک نوع تفکر وارد کردیم. حتی چندتا از دوستان، تماس گرفتند و گفتند ما اشتباهاتی داشتیم و شما خیلی شیرین این اشتباهات را به ما گوشزد کردید.

جوادزاده در پاسخ به سوال علی مرادخانی در مورد اینکه آیا از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی تا بحال به شما اعتراض نشده گفت: خیر، خیلی هم خندیده‌اند. حتی وزیر ارشاد قبلی گفته بود که ما را نقد می‌کنند و ما می‌خندیم. یکی از مدیران سازمان صدا و سیما نیز گفته بود، ما هرموقع می‌خواهیم به جلسه برویم و احساس میکنیم ممکن است دچار این چالش بشویم، چند قسمت از ممیزی را برای دوستان می‌فرستیم و می‌گوییم این ها را به عنوان پیش‌جلسه ببینند و بعد که در جلسه به چالش بر می‌خوریم، می‌گوییم شبیه استاد شده‌اید و برائت صورت می‌گیرد و کار راه می‌افتد.

جوادزاده در مورد ورود وحید آقاپور به ممیزی توضیح داد: من با وحید آقاپور در رادیو دوست بودم و می‌دانستم تئاتری، طناز و خلاق است. بعد از چند قسمت که با هم ضبط کردیم، بیشتر به خلاق بودن او پی بردیم و کار کردن با او واقعا لذت‌بخش است. 

حمله خونین زورگیرها به یک چهره | روایت زخم عمیقی که خفت‌گیرها در بدن این چهره ایجاد کردند

تهیه کننده ممیزی در مورد درخواست افراد برای مشهور کردن یک موسیقی پاسخ داد: اشخاص زیادی با پیشنهاد پول زیاد درخواست می‌کنند که یک ترک را برای معروف شدن ممیزی کنیم، اما ما تا به حال این پیشنهادات را قبول نکردیم و فقط در صورتی تبلیغات می‌کنیم که از قبل اعلام کرده باشیم این برنامه تبلیغاتی است و اسپانسر دارد. 

چرا صداوسیما این برنامه را ممیزی نمی کند؟ | انتشار ویدئویی حاشیه ساز با حضور بیژن بنفشه‌خواه

جوادزاده با بیان اینکه ما چرک کار نمی‌کنیم و به هر قیمتی مخاطب را نمی‌خندانیم گفت: ما قصدمان شوخی کردن است و هر فضایی که به آن انتقاد داریم را با شوخی بیان می‌کنیم. به قول شاعر که می‌گوید آینه چون نقش تو بنمود راست، خودشکن آیینه شکستن خطاست، یک بار بجای اینکه بگویید چرا فلان حرف را زدید بیایید فضا را اصلاح کنید. 

او در پایان گفت: تولید یک قسمت از برنامه ممیزی بالغ بر ۸ ساعت زمان می‌برد، وقتی طنز برنامه را می ‌ویسیم، گاهی اوقات گریه می‌کردیم و از صمیم قلب، دلمان برای اتفاقاتی که می‌افتد و دست مردم به هیچ‌جا بند نیست سوخته. اما بعد از آن شروع کردیم به نوشتن طنز طوری که فضای مردم طنز تلخ نشود.

واکنش رامبد جوان به مخالفینی که به خندوانه حمله کردند | همیشه به دنبال مکان خندوانه هستیم | می‌خواهم یک فیلم کمدی بسازم

همچنین در ادامه برنامه سینماچی، وحید آقاپور بازیگر نقش استاد در ممیزی نیز در مورد اینکه چطور به این نقش رسیده‌اند پاسخ داد: راجع به شخصیت استاد در برنامه ممیزی اتفاق خوشایندی برای من افتاده است و آن هم این است که نزدیک به سه سال است من این نقش را بازی می‌کنم و وقتی شما در زمانی طولانی یک نقش را بازی می‌کنید، نقش در شما رسوب میکند و زیر و بم‌های بسیاری را از نقش کشف می‌کنید. اگر بیننده همیشگی این برنامه باشید متوجه سیر تحول و پخته شدن شخصیت شده‌اید. 

آقاپور در مورد اینکه آیا با ساخت این برنامه مشکلی برای آنها بوجود آمده است یا خیر توضیح داد: خیر تا به الان این اتفاق نیافتاده است. ولی به طور مثال اگر من در فضای مجازی نظرم را در مورد موضوعی می‌گویم، عده‌ای می‌گویند شما که در ممیزی اینطور بیان می کنید دیگر چرا! و توضیح می‌دهم که ربطی ندارد و آن یک نقش است. 

وحید آقاپور در ادامه در مورد بازخورد ممیزی در بین مردم بیان کرد: در این شش ماه اخیر تقریبا هرجا می‌روم آدم‌های کوچه و بازار اظهار لطف و محبت می‌کنند. ما فکر نمی‌کردیم این برنامه این قدر دیده بشود. حداقل نظر اولیه ما این بود که قشر هنرمند خیلی با این سوژه ارتباط برقرار کنند اما خوشبختانه طوری شده است که مردم عادی که اشتغالی در هنر ندارند، و صرفا شاید مصرف کننده هنر هستند برنامه را درک کردند. 

وی ادامه داد: بین مردم کسانی هستند که می‌گویند این کار تداعی‌کننده یک سری خاطرات تلخ است، خاطراتی که مانع پیشرفت ما شده است و ما را به عقب برگردانده و متاسفانه این موضوعات وجود دارد و کاش می‌شد کاری برایش انجام داد.

بازیگر ممیزی همچنین در مورد بازخورد این برنامه در بین مسئولین و مدیران نیز گفت: ممیزی در میان مدیران و چهره‌های سرشناس مخاطب فراوان داشته است و چند باری اتفاق افتاده است که با یک ارگان شوخی کردیم و مدیران آن ارگان غیر مستقیم پیام داده‌اند که برنامه شما را می‌بینیم. ولی کاش این شوخی را با ما نمی‌کردید زیرا که باید به آن واکنش نشان دهیم.  

آقاپور در پایان گفت: از دیگر جنبه‌های مثبت ممیزی این است که حلقه‌هایی از ممیزان آثار هنری، به خاطر اینکه مخاطب برنامه ما هستند، در مواجهه با آثار هنری این پرهیز را می‌کنند و می‌گویند که اگر این پرهیز را انجام دهیم خیلی شبیه به این برنامه است و می‌خندند.

کد خبر 692511 منبع: فارس برچسب‌ها رسانه - رادیو مميزى - سانسور خبر مهم رادیو- برنامه رادیویی اینترنت - اینستاگرام چهره‌های مشهور تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رسانه رادیو خبر مهم رادیو برنامه رادیویی اینترنت اینستاگرام چهره های مشهور تلویزیون صدا و سیما وحید آقاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس

امتداد - معاونین مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای اعلام داشته اند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و بازاریابی اظهار داشت: این بانک حرکت خود را به سمت بانکداری هوشمند در بستر خدمات دیجیتال آغاز نموده است، هدف این است که خدمات در بستر دیجیتال به بانکداری هوشمند منتج شود. تحول دیجیتال به عنوان نیاز ضروری کسب و کارها محسوب می‌شود تا بتوانند برای مشتریان ارزش افزوده ایجاد کنند.
وی افزود: ورود به عرصه بانکداری دیجیتال بر اساس تدابیر هوشمندانه مدیر عامل و بر حسب ضرورت ها و تحولات حوزه های کسب و کار است، این که شجاعانه و با تدبیر وارد این عرصه شده ایم قابل تحسین است، گرچه ورود به عرصه های نوین، سختی‌ها، مشکلات و آزمون و خطا را نیز به همراه دارد، اما پس از دوره ای دستاوردهای بسیار درخشان قابل حصول است.
میرزاخانی تصریح نمود: جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی به عنوان سه گروه‌ مشتریان تاثیر گذار در عصر دیجیتال مطرح هستند، بازاریابان دربانکداری هزاره سوم بیشتر روی این سه گروه تمرکزمی کنند این سه بخش یک ویژگی شاخص مشترک دارند که آن‌ها را به هم‌ متصل می‌کند.جوانان، زنان و شهروندان اینترنتی تاثیرگذارترین بخش‌های ((اجتماع در عصر دیجیتال)) هستند.
در ادامه شهرام بخشا معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: مدیر عامل بانک، تحول دیجیتال را به عنوان محور تحول بانک در نظر گرفته اند. بر این اساس سامانه تی تی پلاس در سال گذشته رونمایی گردید و به مرور امکانات و بخشهای متنوع بانکداری به آن افزوده شد. افتتاح حساب غیر حضوری، تشخیص هویت آنلاین، پرداخت تسهیلات آنلاین، سفته الکترونیک در این سامانه تعبیه شد، انواع پرداخت های الکترونیک که مورد نیاز شهروندان است دراین سامانه وجود دارد و سامانه با سایر اپلیکیشن ها کاملا قابل رقایت است و حتی مزیت ها و ویژگی های ممتازی نیز دارد.
بخشا افزود: مطابق رهنمودهای مدیر عامل برنامه این است تا پایان اردیبهشت شرایطی فراهم گردد تا بانک توسعه تعاون کلیه تسهیلات خرد را از طریق سامانه تی تی پلاس پرداخت نماید. این برنامه بسیار مهم و تحول آفرین است. با این اقدام مهم فصلی جدید در خدمات بانک توسعه تعاون آغاز می گردد و این اقدام و پروژه گامی مهم برای ادامه روند تحول دیجیتال بانک است. در صدد هستیم تا این مرحله را با حداکثر تحقق اهداف کمی و کیفی رقم بزنیم. همه واحدهای ستادی و استانی برای مجموعه متنوع اقدامات هماهنگ و همسو شده اند.
وی تاکید کرد: طی سال گذشته بیش از ۲۱۵ هزار پرونده تسهیلاتی مورد بررسی قرار گرفته و پرداخت شده است. حدود ۹۴ درصد تسهیلات زیر سه میلیارد ریال بوده است. بنابراین حجم عملیات مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات از طریق تی تی پلاس بسیار بالا است که با برنامه و تدابیر متنوع و تقویت زیرساخت ها و فراهم سازی الزامات در پی تحقق این هدف مهم هستیم.
سید امیر حسین موسوی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت در ادامه گفت: انتقال عملیات بانکی از حضوری به غیر حضوری و در بستر آنلاین مستلزم رعایت الزامات حقوقی فراوانی است که امور حقوقی بانک همگام با قواعد و چارچوب های نوین، فعالانه در این عرصه ها ورود کرده و زمینه را برای ورود کم ریسک بانک به این حیطه مهیا نموده است.
موسوی افزود: فرآیندهای نظارت و بازرسی نیز با تغییر ریلی که از عملیات بانکی شعبه ای به عملیات بانکی بر بستر دیجیتال صورت می گیرد قابلیت تطبیق دارد، فرآیندهای دیجیتال از شفافیت بالاتری برخوردار است و نظارت عالیه بر پرونده های متنوع از طریق شبکه انجام خواهد شد.
در این جلسه صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب گفت: استانها در موضوع جذب ۷۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید تلاش فراوانی داشتند. در طول دو هفته پایانی سال به طور طبیعی ورودی و خروجی داشتم، البته با تلاش همکاران مجموعا جذب ۷۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید صورت گرفت. همکاران اثبات نمودند که واجد دانش، تجربه و تخصص فروان هستند و در طرحها و اقدامات مهم با بکارگیری ظرفیت های متنوع و تقویت ارتباط با مشتریان و رعایت مراتب مشتری مداری می توانند دستاوردهای مهمی را حاصل نمایند.
رحمانپور افزود: در برنامه ارتقای منابع بانک از ۷۰۰ هزار میلیارد ریال به فراتر از ۱۰۰۰ هزار میلیارد ریال ضرورت دارد همکاری، هماهنگی و همسویی و مشارکت همه استانها را داشته باشیم، لذا تکالیف و اهدافی برای استانها در نظر گرفته شده است.
ممکن است اهداف ابلاغی برای برخی استانها با توجه به شرایط استان و نیز رقابت شدید شبکه بانکی تا حدودی دشوار باشد، اما برای تحقق هدف کلی بانک نیازمند اقدامات اساسی هستیم.
در این جلسه که با حضور احمد محمدی مدیر امور اعتباری و تعدادی از روسای ادارات ستادی و مدیران ارشد شرکت سمات برگزار شد، علی وفایی-مدیر شعب استان تهران ، علیرضا اکبری-مدیر شعب استان مازندران مهدی درستی-مدیر شعب استان آذربایجان غربی فرهاد شیراوند-مدیر شعب استان همدان، سید علیرضا حسینی معصوم-مدیر شعب استان مرکزی سید علمدار شایان-مدیر شعب استان بوشهر، ایرج طاهرخانی-مدیر شعب استان قزوین مطالب کاربردی را در رابطه با سامانه تی تی پلاس مطرح کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق