Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه رضایی - سجاد شهباززاده احتمالا زوج خط حمله استقلال برای لیگ 22 خواهد بود

سجاد شهباززاده و کاوه رضایی 2 مهاجم استقلال امسال برای موفقیت این تیم تلاش می کنند.

به گزارش طرفداری، بازگشت 2 مهاجم سابق در یک سال و بازی کنار هم ما را به یاد خاطره برگشت صمد مرفاوی و محسن گروسی به استقلال انداخت.

صمد مرفاوی و محسن گروسی در استقلال سال 1368 با هم همبازی بودند اما گروسی برای خدمت سربازی به تیم پاس رفت و بعد از خدمت هم مدتی در تیم پاس ماندنی شد، مرفاوی هم در سال 1372 از تیم استقلال جدا شد و بعد از سه سال بازی در تیم های باشگاهی ایران و کشورهای عربی بار دیگر به تیم فوتبال استقلال برگشت، در سال 1375 این 2 همبازی سابق که به تیم استقلال برگشته بودند کنار هم برای استقلال بازی کردند و با استقلال در مسابقات فوتبال لیگ هفتم آزادگان هم عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت سجاد شهباززاده و کاوه رضایی و بازی این دو کنار یکدیگر، خاطره صمد مرفاوی - محسن گروسی، 2 مهاجم ملی پوش سابق آبی ها را زنده می کند.

 

بیشتر بخوانید:

تشکیل زوج طلایی کاوه رضایی - سجاد شهباززاده بعد از 6 سال

 

اخبار داغ 

همکاری کاوه رضایی با دشمن موجی بیات! علیرضا فغانی برای منچستر یونایتد سوت زد طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 23-2022 / عکس پیام لاپورتا به رئال مادرید: آنچه در وگاس اتفاق می‌افتد، در وگاس می‌ماند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سجاد شهباززاده کاوه رضایی محسن گروسی صمد مرفاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بلیت فروشی بازی پرسپولیس سپاهان از روز گذشته آغاز شده است. نکته جالب در این مورد این است که زمانی که شما برای خرید بلیت اقدام می کنید، متوجه می شوید که برای اولین بار در این فصل می توانید بلیت های قسمت غربی ورزشگاه آزادی را تهیه کنید و به دیدن بازی تیم محبوبتان بپردازید. قیمت بلیت این جایگاه 500 هزار تومان است که اگر تخفیف هواداری داشته باشید به 250 هزار تومان کاهش خواهد یافت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901130

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟