Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:34:14 GMT

بیش از ۵۰ درصد تست های کرونا در اهواز مثبت است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۱۶۱۳

بیش از ۵۰ درصد تست های کرونا در اهواز مثبت است

امراله مردانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون میزان مراجعه به مراکز نمونه گیری این شهرستان برای انجام تست کرونا افزایش یافته و در مقایسه با هفته های قبل جهش بالایی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر بهترین راه برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همه افراد جامعه هدف واکسن کرونا را دریافت کنند می توانیم بیماری را کنترل کنیم.

دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز گفت: در صورتی که عادی انگاری همچنان در جامعه رواج داشته باشد و شیوه نامه های بهداشتی به خوبی رعایت نشود شاهد افزایش روند بیماری هستیم.

وی در خصوص اضافه کردن چند مرکز نمونه گیری در سطح شهر افزود: در شرایط فعلی مراکز نمونه گیری جوابگوی مراجعین است اما در صورت نیاز، به این مراکز اضافه خواهد شد.

مردانی گفت: خوشبختانه با تدابیر در نظر گرفته شده مشکلی در بخش تزریق واکسن کرونا در اهواز نداریم و اکنون تمام مراکز بهداشتی شهرستان به طور مستمر برای جامعه هدف واکسن تزریق می کنند.

وی با اشاره به چگونگی استقبال مردم از واکسیناسیون بیان کرد: در شرایط فعلی پنج مرکز بهداشت در ۲ نوبت صبح و عصر کار تزریق واکسن را انجام می دهند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی، ۱۶ شهرستان زرد و مابقی نقاط استان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان