Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی فردیس البرز از بازداشت دو نفر از عوامل اصلی درگیری با قهرمان تیم ملی بوکس در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ کامران ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چند نفر از افراد شرور در پی یک مشاجره با فردی به هویت ابوالفضل امینی قهرمان تیم ملی بوکس ایران، در یکی از خیابان‌های شهر فردیس اقدام به درگیری با قمه و تبر می‌کنند و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و مهاجمان پس از مصدوم کردن نامبرده متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه بلافاصله پس از انتشار فیلم درگیری در فضای مجازی و جریحه دار شدن اذهان عمومی، با اخذ دستور قاطع و سریع از دادستانی محترم شهرستان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس، بازداشت این متهمان در دستور کار قرار گرفت و هر دو نفر متهم اصلی در کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شدند.   فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با قدردانی از همکاری دادستان شهرستان در صدور دستور قضائی مناسب و تسریع در بازداشت متهمان متذکر شد: بر هم زدن نظم عمومی، خط قرمز پلیس بوده و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و دستگیری سایر ایادی و ضاربان متواری در دستور کار پلیس شهرستان است.‌ تماشاخانه ببینید| کابوسی که محقق شد: سگ رباتیک روسی تیرانداز (+عکس) ببینید | کشتی لاکچری با ظاهری شبیه به قو فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد