Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:39:57 GMT

عاملان درگیری در جشن عروسی خورموج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۰۷۵

عاملان درگیری در جشن عروسی خورموج دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سرهنگ سید علی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان دشتی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: چهارشنبه‌شب هفته گذشته در پی اعلام خبر درگیری و ضرب‌وشتم در یکی از تالار‌های شهر خورموج ماموران انتظامی به نشانی اعلام‌شده اعزام شدند اما مشخص شد متهمان قبل از حضور ماموران، فرار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه پلیس تعدادی افراد شرور با سلاح سرد بعد از اقدام به درگیری، بی نظمی و ضرب و شتم تعدادی از افراد حاضر در مراسم عروسی و مجروحیت آن‌ها از محل گریخته‌اند. 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به بازداشت ۵ تن از عوامل اصلی درگیری عروسی، خاطر نشان کرد: متهمان در اعترافات اولیه علت درگیری را اختلافات شخصی اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عروسی خورموج شرور بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر