Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهردار تهران، عملیات اجرایی ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این مراسم گفت: طی 8 سال گذشته به طور مداوم کاهش صدور پروانه ساختمانی داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برنامه ریزی شهرداری تهران به سمت کاهش صدور پروانه از سوم مرداد پروانه ساختمانی به یک هفته کاهش خواهد یافت.

وی افزود: تا شهریور ماه امسال 21 هزار واحد مسکونی به پروانه صادر شده که اکنون 9300 واحد است، افزوده می شود و روند نزولی به زودی صعودی خواهد شد.

وی تصریح کرد: استراتژی شهرداری تهران این بود که برای عملیاتی کردن برنامه مسکن برای 180 هزار واحد هدف‌گذاری کنیم که امروز عملیات اجرایی 3000 هزار واحد آغاز می شود.

وی بیان کرد: در اراضی رها شده منطقه 19 بالغ 40 هزار واحد و در منطقه 18 حدود 60 هزار واحد مسکن را می سازیم.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، گفت: یک محله الگو در شهر تهران می سازیم که اکباتان پیش آن هیچ خواهد بود.

وی همچنین از تشکیل سازمان اجاره داری حرفه ای در شهرداری تهران خبر داد و افزود: همه باید کمک کنند حرکت رو به رشد ساخت و ساز مسکن تداوم داشته باشد.

به گزارش تسنیم بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه 2000 واحدی با مشارکت سازمان نوسازی شهر تهران ساخته خواهد شد.

در فاز اول این پروژه 800 واحد با زیربنای مفید 65 هزار مترمربع، حجم سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی طی 36 ماه ساخته خواهد شد.در  فاز دوم 1200 واحد با سرمایه گذاری 2000 میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

40 درصد از منابع مالی اجرای پروژه را شهرداری و 60 درصد را بنیاد مسکن تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران هزار واحد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شرق با بیان اینکه فرایند بارگیری و اعزام واگن ها در این اداره کل در کمترین زمان و بدون توقف انجام می شود گفت: اقدامات مناطق مستقر در مسیر قطارهای شرق و مقاصد تخلیه، در سرعت بازرگانی نقش مهمی دارد.

به گزارش تین نیوز از راه آهن، علی حکامی قاسمی، مدیرکل راه آهن شرق، گفت: سرعت بازرگانی در راه آهن از زمان بارگیری واگن و صدور بارنامه زمان سفر تا تخلیه در مقصد محاسبه می شود و اداراتی که این فرایند را به طور کامل در حوزه استحفاظی خود دارند در این شاخص اثرگذارترند.

وی بیان کرد: اداره کل راه آهن شرق به عنوان مبدأ بارگیری و محل کسب درآمد شرکت راه آهن، مأموریت تسریع سیر واگن های خالی دریافتی از مرز اداره کل تا مبادی بارگیری و صدور بارنامه را بر عهده دارد و پس از بارگیری، سیر واگن ها طبق برنامه ابلاغی با لکوموتیوهای تخصیصی و درنظرگرفتن رسوب واگن ها و تاریخ صدور بارنامه، انجام می شود.

مدیرکل راه آهن شرق با اشاره به اقدام راه آهن در تغییر نحوه پیش فروش بلیت و اولویت عرضه بلیت از طریق سکوهای اینترنتی گفت: این اقدام جسورانه، رضایتمندی مردم در سطوح مختلف را به دنبال داشت، زیرا با حذف بازار سیاه و رفتارهای غیرحرفه ای برخی آژانس های متولی، موجب افزایش ظرفیت در سامانه و دسترسی اختیار و قدرت انتخاب توسط مسافرین شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است