Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدثه پیروی گفت: اکستنشن باعث ریزش شدید مو می شود و در نهایت ممکن است موجب طاسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محدثه پیروی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اکستنشن یکی از روش های پرپشتی و ضخیم کردن موهای سر است که این روزها اغلب زنان و دختران جوان به آن گرایش پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آرایشگر برای اکستنشن مو باید مجموعه ای از موهای طبیعی یا مصنوعی را به روش های مختلف به موی سر اضافه کند.   پیروی افزود: قیمت اکستنشن بسته به طبیعی یا مصنوعی بودن موها در آرایشگرهای مختلف متفاوت است.   این متخصص تصریح کرد: اکستنشن باعث ریزش شدید مو می شود و در نهایت ممکن است موجب طاسی شود.   وی گفت: معمولا تصور می‌شود که ریشه موهای سر نسبتا قوی است و در نتیجه چسباندن موی اضافه آسیبی به موها نمی‌زند، اما همین موهای اضافه می‌توانند کشش نسبتا زیادی در ریشه مو ایجاد کنند.   پیروی با بیان اینکه یکی از انواع ریزش مو، ریزش موی کششی است، ادامه داد: خانم‌هایی که موهای‌شان را خیلی محکم می‌بافند یا خیلی می‌کشند و سفت می‌بندند دچار مشکلی می‌شوند که موهای جلو و طرفین سرشان یعنی ناحیه گیجگاه دچار ریزش می‌شود.    این متخصص افزود: به‌طور کلی هر نوع کشیدن موها از بستن تا اکستنشن زیاد می‌تواند به ریشه‌ها آسیب بزند و در نتیجه به‌تدریج موها ریزش پیدا می‌کند، وقتی این ریزش تکراری شود یعنی فرد چندین بار به خاطر کشش زیاد موها دچار ریزش شود ممکن است دیگر در آن منطقه مویی رشد نکند.   وی تاکید کرد: اکستنش همچنین سردردهای میگرنی را تشدید کرده و باعث قرمزی پوست سر شده و در برخی موارد باعث تاول هایی روی سر می شود.   پیروی گفت: به هیچ عنوان برای پرپشتی موهای خود به روش اکستنشن متوسل نشوید زیرا در نهایت بعد از چند ماه طاسی به سراغ شما می آید.   این متخصص در خاتمه خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد ریزش موها به استرس و تغییر سبک زندگی بر می گردد که با اصلاح آن بهبودی حاصل می شود.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: ریزش مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899856

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • فیلم| عملیات کمین حزب‌الله در رویسات العلم
  • فیلم/ عملیات کمین حزب‌الله در رویسات العلم
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • (ویدئو) کمین پیچیده حزب الله برای ارتش اسرائیل
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه