Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حل مشکل بلوط های زاگرس نیازمند یک عزم ملی است که باید با استفاده از نظریات ارزشمند کارشناسان و صاحبنظران این حوزه مورد ارزیابی و پایش قرارگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید حسن موسویان  در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص ایجاد دوگانه سازی  موشک و آفت بلوط در کهگیلویه و بویراحمد گفت:کهن ترین درخت در ایران درختان بلوط هستند که قدمتی چندساله دارند و کسانی که امروز ادعای دوگانه سازی موشک و بلوط را دارند نمی دانند ریشه این باور فکری در ریشه درختان بلوط به هم تنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت:توجه به بحث بلوط و موشک دو موضوع کاملا به هم وابسته هستند چرا که خوب دیدید که وقتی صدام به ایران حمله کرد چگونه نخل های استوار خوزستان را سربرید و به آتش کشید لذا این دو لازم و ملزوم همدیگر هستند.

وی گفت: امروز کسانی که بدون در نظر گرفتن مباحث دقیق کارشناسی دم از حمایت از بلوط می زنند که خود در این زمینه هیچ آگاهی ندارند و جالب است که سرپرست موسسه تحقیقات جنگل و مراتع کشور  در یکی از خبرگزاری ها گفته بود که اولین مورد از طغیان طبیعت در سال ۱۳۵۱ گزارش شد و بعد از این زمان تاکنون شاهد چنین مواردی هستیم.

موسویان گفت: امروز کسانی که از جدایی موشک و بلوط سخن بیهوده می رانند خوب بدانند که اگر امروز عزت و استواری در رسیدن به قله های موقیت موشک سازی داریم باور ما این است که ای بلیط ریشه دارم، بردشیر سردیارم، ما ریشه در بلوط داریم و اگر استوار هستیم به واسطه استواری و تنومندی درختان بلوط است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعا حل مشکل بلوط های زاگرس نیازمند یک عزم ملی است که باید با استفاده از نظریات ارزشمند کارشناسان  و صاحبنظران این حوزه مورد ارزیابی و پایش قرارگیرد و در این زمینه همه ما به خصوص ادارات و نهاها باید یاری گر منابع طبیعی  برای احیا دوباره جنگل های بلوط حوزه زاگرس باشیم.

خبرنگار: بهمنیار

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، در گفتگویی خطاب به مردم ایران گفت: اول از همه باید به این نکته اشاره کنم که ما عملیات وعده صادق را به نمایندگی از مردم ایران انجام دادیم و هرکسی از مردم ایران هم اگر اینچنین مسئولیتی داشتند، حتما همین کار را انجام می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات خواسته مردم ایران بوده است، گفت: سوخت موشک های ما و پیشران پهپاد ها، حاصل از خواست و اراده ملت بزرگ ایران است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901094

دیگر خبرها

  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه