Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا آبهشت گفت: تاکنون با مسئولان چند تیم که امتیاز دسته دوم آن ها می خواهند واگذار کنند وارد مذاکره شدیم و به زودی انتقال یکی از این تیم ها به فارس نهایی می شود.

او گفت: به منظور اهمیت دادن به تیم های پایه به زودی محل تمرین تیم های  نوجوانان، جوانان و امید اعلام و تمرینات خود را از سر می گیرند.

آبهشت گفت: با چند نفر از مربیان این استان که با تیم برق آشنایی دارند وارد مذاکره شده ایم و برنامه آن ها را  برای همکاری  گرفته ایم و از بین آنان  بهترین ها را انتخاب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان احیای تیم برق ۷۶ ساله 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تیم برق شیراز به مالک جدید واگذار شد و سرمایه‌گذار جدید این تیم مشخص و تیم برق به مدیریت جدید تحویل داده شده است.

اسماعیل محبی پور گفت: در نشست هماهنگی علاوه بر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، نماینده شرکت برق منطقه ای فارس  نیز حضور داشت و از آن جا که نام این تیم برق است مقرر شد  با استفاده از پشتیبانی های مجموعه دولتی برق  و ورزشگاه این باشگاه با همکاری شهرداری شیراز  دوباره احیا شود.

 پس از احیای  دوباره باشگاه برق شیراز، پنجم خرداد ماه امسال  توپ تیم فوتبال برق شیراز  از سوی پیشکسوتان این باشگاه به گردش درآمد تا چراغ این تیم قدیمی که افتخارات و محبوبیت های زیادی درفوتبال کشورمان دارد دوباره روشن شود.

سابقه باشگاه برق شیراز

 در سال ۱۳۲۵ عده‌ای از جوانان ورزش‌ دوست شیرازی که در کارخانه چراغ‌ برق شیراز کار می‌کردند، یک تیم فوتبال را تشکیل دادند که با موافقت مدیرعامل وقت شرکت برق منطقه ای فارس تحت پوشش این شرکت در آمد و قدیمی ترین باشگاه ورزشی ایران پیش از باشگاه دوچرخه سواران تاسیس شد.

کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی در جام تخت جمشید (۱۳۵۶) شرکت در جام دیوار بزرگ چین و کسب مقام سوم، حضور در دو فینال جام حذفی و کسب مقام قهرمانی که منجر به شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا شد.

 داشتن چندین ملی پوش در رده های مختلف سنی، کاپیتانی غلام پیروانی مدافع این تیم در تیم ملی جوانان ایران و کسب چندین مقام قهرمانی در رده های مختلف سنی در کشور در ویترین افتخارات این باشگاه ۷۶ ساله دیده می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال برق شیراز تیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود