Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرماندار بابل با انتقاد صریح از تعطیلی های خودسرانه برخی از خبازی ها در روزهای اخیر گفت: ایجاد صف های عریض و طویل در نانوایی ها نتیجه تعطیل خودسرانه برخی از خبازان شهرستان و عدم نظارت کافی بر عملکرد این دسته از واحدها است و در صورت مشاهده چنین مواردی با هماهنگی دستگاه قضایی، اقدام قانونی در راستای تنبیه متخلفین اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم عزیززاده گرجی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بابل تاکید کرد: حق طبیعی شهروندان است که نان با کیفیت بر سر سفره خانواده ببرند و ایجاد صف های طولانی به واسطه عدم رعایت ساعات کار و تعطیلی برخی از نانوایی های متخلف، موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: بنابراین دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند با دقت بیشتر و نظارت کمّی تر و با کیفیت بیشتر بر عملکرد خبازی ها ضمن ارائه گزارش روزانه به فرمانداری از ضایع شدن حقوق شهروندان جلوگیری نمایند.

عزیز زاده گرجی با اعلام این مطلب که بسیاری از نانواهای شهرستان انسانهای شریفی هستند، افزود: هر خبازی که به تعطیل خودسرانه مبادرت ورزد بایستی روزانه ۳ کیسه از سهمیه ایشان کسر و به خبازی همجوار داده شود تا مایه عبرت سایر خبازان متخلف شوند.

فرماندار بابل در قسمت دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی شورای آرد و نان گفت: در صورت اجرایی نشدن مصوبات شورای آرد و نان، تشکیل جلسات بعدی معنایی نخواهد داشت و در صورت مشاهده چنین مواردی با هماهنگی دستگاه قضایی، اقدام قانونی در راستای تنبیه متخلفین اجرا خواهد شد.

وی خطاب به بخشداران گفت: از وظایف ذاتی دهیاران پیگیری امورات محوله روستاهای تحت امر است، نظارت دهیاران بر خبازی ها یعنی کمترین هزینه با بیشترین دستاورد که یکی از مهمترین وظایف محوله آنان نظارت بر عملکرد خبازی در روستای متبوع است.

این مقام مسئول با اشاره به مباحثی پیرامون گران شدن قیمت نان در روزهای اخیر گفت: تا زمانی که قیمت جدید نان از سوی عالی ترین مقام دولت در استان مازندران به صورت قطعی اعلام نگردیده، هیچ خبازی حق افزایش قیمت نان را ندارد و در صورت مشاهده با خباز متخلف برخورد خواهد شد.

فرماندار بابل همچنین بر نظارت دستگاه های نظارتی مبنی بر شناسایی و جلوگیری از خرید نان از سوی عده ای سودجو برای مصارف خوراک دام و طیور تاکید کرد و افزود: به منظور نظارت بیشتر بر کار خبازی ها، معتمدینی را در بخش های شش گانه و شهرهای هفتگانه این شهرستان انتخاب کردیم که با رعایت اخلاق اسلامی و خلق خوب از تخلفات احتمالی جلوگیری نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی شهرستانها نانوایی های متخلف شلوغی نانوایی ها فرماندار بابل خبازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل