Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر مجموع اعتبارات منابع عمرانی و اقتصادی استان بوشهر بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان دانست و گفت: با این اعتبارات لازم است پروژه‌های مهم اقتصادی و تولیدی برای اشتغال پایدار و ماندگار تدوین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، احمد محمدی‌زاده امشب در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال از افزایش منابع اعتباری در حوزه‌های اقتصادی و تولیدی خبر داد و اظهار داشت: منابع اعتباری این حوزه در بخش‌های مختلف تبصره 18 و 16 قانون بودجه، بنیاد برکت، علوی، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر بخش‌ها زمینه اجرا طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبارات حوزه عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای و سازمان برنامه و بودجه را یک هزار و 400 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این درحالی است که یک هزار و 377 میلیارد تومان از  محل مسئولیت‌های اجتماعی حوزه‌های زیر مجموعه وزارت نفت به استان بوشهر اختصاص یافته است.

استاندار بوشهر از اختصاص 600 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های راهداری با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد و افزود: امسال ساخت 10 هزار واحد مسکونی در استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است که بیش از 5 هزار میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری می‌شود.

محمدی‌زاده مجموع اعتبارات منابع عمرانی و اقتصادی استان بوشهر بالای 10 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: با این اعتبارات لازم است پروژه‌های مهم اقتصادی و تولیدی برای اشتغال پایدار و ماندگار تدوین شود.

وی تولید انرژی خورشیدی را یکی از طرح‌های مهم برای اشتغال‌زایی و جبران کمبود برق دانست و خاطر نشان کرد: اجرا این طرح در منازل با توجه به وجود تجهیزات آن در داخل کشور و تجربه لازم می‌تواند تحول مهمی ایجاد کند.

استاندار بوشهر اجرا طرح پرورش ماهی در قفس را یکی دیگر از ظرفیت‌های استان دانست و خاطر نشان کرد: این طرح در مقیاس کوچک 15 و 20 تنی در روستاهای ساحلی استان بوشهر تدوین شود و با نصب قفس در عمق 8 تا 9 متر دریا تحول مهمی در تولید، اشتغال و درآمد پایدار فراهم می‌کند.

توسعه زیرساخت‌های صادرات غیرنفتی در استان بوشهرناوگان دریایی یخچالی صادرات آبزیان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شودصادرات کالا از استان بوشهر به قطر بیش از 2 برابر افزایش یافت

محمدی‌زاده اضافه کرد: با اجرا 30 هزار فرصت شغلی در سال جاری در بخش‌‌های مختلف مشکل بیکاری در استان بوشهر برطرف می‌شود.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر