Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده استهبان ضمن همدردی با مردم منطقه گفت: حادثه دلخراشی اتفاق افتاده و مردمی که روز جمعه برای تفریح به تفرجگاه سد رودبال آمده بودند به ناگاه و در فرصتی کوتاه گرفتار سیل شده‌اند.

او با اشاره به جمعیت زیادی که در این مکان بوده‌اند، گفت: تعداد زیادی از رودخانه بیرون می‌آیند، تعدادی هم گیر افتاده که توسط مردم نجات پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی گفت: با توجه به آفتابی بودن هوا و عدم بارش باران در منطقه یاد شده برای عده‌ای باورپذیر نبوده است که حجم آب از بالادست رودخانه منجر به وقوع سیل خواهد شد و لذا جدی نگرفتن هشدار‌ها سبب از بین رفتن جان عده‌ای از مردم شد.

وزیر کشور علت حضور میدانی خود را همدردی با مردم و بررسی دقیق جزئیات و ابعاد مختلف حادثه عنوان کرد و گفت: موضوع بررسی خواهد شد تا ببینیم اهمال کاری و قصوری صورت گرفته یا نه و کمک کنیم زودتر ابعاد حادثه مشخص شود.

او با تاکید بر اولویت کمک‌رسانی به مردم حادثه‌دیده گفت: همه گروه‌ها درگیر بوده‌اند و فعالیت کرده‌اند، ۲ نفر هنوز مفقود هستند که امیدواریم سریع‌تر پیدا شوند و ابعاد حادثه هرچه زودتر روشن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه سیل وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر