Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:10:05 GMT

دانش ایرانی؛ مزاج شناسی با هوش مصنوعی!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۶۰۳

دانش ایرانی؛ مزاج شناسی با هوش مصنوعی!

خدمات و محصولات گیاهان دارویی و طب سنتی از حوزه‌هایی است که به واسطه ورود شرکت های فعال در حوزه گیاهان دارویی، با رشد همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، گیاهان دارویی و طب سنتی صنعتی است که می‌تواند هم‌پای صنعت دارویی و محصولات مرسوم و پذیرفته شده در جهان به نیازهای دارو و درمانی پاسخ دهند و طبیعت را به سلامتی جامعه پیوند دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد شرکت خدمات مشاوره‌ای علوم تغذیه و طب سنتی طعام اسرار ارائه خدمات پژوهشی در زمینه‌های تغذیه، صنایع غذایی، گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و علم مزاج شناسی به‌صورت علمی است.

از محصولات این شرکت می‌توان به فرآورده دارویی طبیعی به شکل اسپری دهانی ایران‌ساخت، که با مشارکت کارخانه داروسازی جابر ابن حیان ساخته شده و به‌عنوان یک داروی درمان کرونا هم‌اکنون در تمام داروخانه‌ها موجود است، اشاره کرد.

سامانۀ ایرانی مزاج شناسی مبتنی بر هوش مصنوعی

محصول دیگر این شرکت، یک سامانه بسیار پیشرفته و ثبت اختراع شده برای تشخیص مزاج سرشتی با فیس اسکنینگ بنام دیجی نیت است که در اختیار محققین حوزه‌های مختلف قرار گرفته است و درگاه‌های دکتر مزاج و آی مزاج از این سامانه تغذیه می‌شوند.

لیمو محصولی در زمینه رژیم‌درمانی و بیسکوفیت که یک نوع بیسکویت لاغری و ضد اشتهای فراسودمند سینبیوتیک است از دیگر محصولات این شرکت خلاق محسوب می‌شوند. این شرکت همچنین سامانه مزاج شناسی را با بهره گیری از علوم دیجیتال و هوش مصنوعی طراحی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دارو طب سنتی هوش مصنوعی حکیم طب اسلامی صنایع دانش بنیان مزاج داروی گیاهی مزاج شناسی مزاج بلغم اسپری دارویی طب گیاهی داروسازی جابر گیاهان دارویی مزاج شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، زارع زاده گفت: مراحل اجرای طرح مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می‌برد. 


وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد (مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است. 


وی همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 


زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بند‌های تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون