Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:02:50 GMT

آتش سوزی جزیره توریستی یونان را خالی از سکنه کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۶۳۵

آتش سوزی جزیره توریستی یونان را خالی از سکنه کرد

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، آتش سوزی جنگلی در جزیره لسبوس یونان موجب اعلام عمومی مقامات دولتی برای ترک مناطق مسکونی در این جزیره توریستی شده است. منابع محلی آتش سوزی را صبح روز شنبه اعلام کردند. گفته می‌شود در طول روز آتش سوزی همچنان ادامه داشته است.

به گفته منابع محلی، مناطق مسکونی و مجتمع‌های توریستی تخلیه شده و ساکنان این جزیره با قایق به خارج از آن هدایت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان آتش نشانی محلی در جلسه توجیهی اضطراری اعلام کرد که ۵۰ آتش نشان مشغول مهار آتش هستند که با وزش باد شدید در حال شعله ور شدن است. داوطلبان نیز در اطفای حریق کمک می‌کنند.

 شعله‌های آتش در برخی نقاط به دریا رسیده و چندین ملک در حال حاضر ویران شده و بنا بر گزارش‌ها گارد ساحلی ۹ نفر را از ساحل نجات داده است.

واترا، ساحلی به طول ۸ کیلومتر یک مقصد توریستی محبوب در این جزیره است که پلاژهای تفریحی آن همگی تخلیه شده‌اند.

در آتن پایتخت کشور یونان نیز صدها نفر به خاطر آتش سوزی مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند. اگرچه در یونان آتش‌سوزی جنگلی مسئله‌ای عجیب نیست ولی مقامات یونانی می‌گویند تابستان امسال یکی از سخت‌ترین شرایط را خواهند داشت.

در دیگر کشورهای اروپایی مثل فرانسه، انگلیس و اسپانیا نیز آتش سوزی‌های متعددی رخ داده است که همه این کشورها به آتش نشانان خود دستور آماده باش داده‌اند.

برچسب‌ها آتن انگلیس فرانسه اسپانیا یونان اسکای نیوز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتن انگلیس فرانسه آتن انگلیس فرانسه اسپانیا یونان اسکای نیوز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900131

دیگر خبرها

  • قلک پورشه خالی شد
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)