Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر روح‌پرور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با هدف انتخابی جام ترکیه و با همکاری انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی در دو بخش بانوان و آقایان در سالن ۳هزار نفری آهندوست برگزار شد.

وی گفت: در بخش بانوان تیم آذربایجان‌غربی عنوان نخست را کسب کرد و تهران مقام دوم و آذربایجان‌شرقی مقام سوم را کسب کردند و اصفهان و مازندران چهارم و پنجم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته جهانی سوپرساباکی ادامه داد: در بخش آقایان نیز عنوان نخست به آذربایجان‌غربی رسید و آذربایجان‌شرقی مقام دوم، خراسان رضوی سوم، تهران چهارم و مازندران مقام پنجم را کسب کردند.

روح‌پرور گفت: مسئول برگزاری بانوان در این دوره از مسابقات«زهره وثوقی» و مسئول آقایان «میلاد رستمی» بودند و ۳۶۰ ورزشکار در بخش بانوان و ۸۵۶ ورزشکار در بخش آقایان حضور داشتند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران راه‌یافته به فینال بهمراه عناوین سوم به اردوی تیم ملی دعوت شده و سپس به مسابقات جام ترکیه اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی شهر تهران ایرنا مازندران ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی شهر تهران ایرنا آذربایجان غربی شهر تهران ایرنا مازندران ترکیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند