Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:16:17 GMT

رشد ۴۷ درصدی تولید کامل

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۸۶۶

رشد ۴۷ درصدی تولید کامل

با افزایش ۴۷ درصدی تولید کامل و عبور مستقیم و رشد ۳۰ درصدی تحویل خودرو به مشتریان، تعهدات معوق گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز ۳۱ تیر‌ماه امسال به عدد کم‌نظیر سه هزار دستگاه رسیده، این تعداد در تیرماه سال گذشته حدود ۲۸ هزار دستگاه بوده است.

اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- بر پایه این گزارش، دوهزار دستگاه از تعهدات معوق مربوط به محصول سمند است که با دریافت مجوز شماره‌گذاری این تعداد از تعهدات کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش می‌افزاید، تعداد تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز پایانی تیرماه با رشد ۴۷ درصدی به تعداد ۱۹۲.۳۹۹ دستگاه رسیده است.

تعداد اسناد صادر شده خودرو نیز از ابتدای امسال تا روز ۳۱ تیرماه با رشد ۳۵ درصدی به ۱۷۸.۸۱۹ دستگاه رسیده است. این عدد در بازه زمانی یاد شده در سال گذشته ۱۳۲.۹۴۰ دستگاه بوده است.

در همین حال تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته و از عدد ۱۴۴.۱۸۳ به ۱۸۷.۸۸۵ دستگاه رسیده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با تغییر رویکردهای خود و حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید گام مهم و موثری در افزایش عرضه به بازار داشته است.

این اقدام در کنار افزایش کیفیت محصولات، کاهش هزینه قابل توجهی در فرآیند تولید و همچنین کاهش ضایعات تولیدی داشته است.

مجموعه کارکنان و مدیران بزرگ‌ترین خودروساز کشور، عزم خود را جزم کرده‌اند تا با تولید و عرضه محصول کیفی، سبب افزایش رضایت‌مندی مشتریان شده و نیاز بازار را تامین کنند. حرکت چرخ تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو از هشتم مردادماه و با پایان تعطیلات یک هفته‌ای تابستانی از سر گرفته خواهد شد تا اهداف تعیین شده تا پایان سال با قدرت و همت بالاتری دنبال شود.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گروه صنعتی ایران خودرو دستگاه رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲

تین نیوز

 

سرپرست راه آهن شمال شرق ۲ گفت: مجموع تخلیه و بارگیری انواع کالا در این اداره کل در سال ۱۴۰۲ به میزان ۵۵۳ هزار و ۴۳۶ تن بوده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان از رشد ۱۰ درصدی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، محمدرضا حبیبی با تشریح عملکرد بار و مسافر راه آهن شمال شرق ۲ در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموع تخلیه و بارگیری انواع کالا در این اداره کل در سال ۱۴۰۲ به میزان ۵۵۳ هزار و ۴۳۶ تن بوده است که از این میزان ۴۵۴ هزار و ۴۳۲ تن کالا، بارگیری و ۹۹ هزار و ۴ تن کالا، تخلیه شده که در مجموع عملکرد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان از رشد ۱۰ درصدی دارد.

حبیبی درباره تعداد واگن های بارگیری شده گفت: در سال قبل ۷ هزار و ۳۹۴ واگن بارگیری شده که این میزان در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶ هزار و ۴۴۰ واگن بوده که رشد ۱۴ درصدی دارد.

به گفته وی صادرات ریلی از طریق حوزه استحفاظی این اداره کل از ۴ هزار و ۷۱۷ تن در سال ۱۴۰۱ به ۳۹۴ هزار و ۸۸۷ تن در سال ۱۴۰۲ افزایش داشته که نشان دهنده رشد ۲۷ درصدی است.

سرپرست راه آهن شمال شرق۲ افزود: واردات کالا نیز از ۱۴ هزار و ۶۱۸ تن به ۲۱ هزار و ۳۰۴ تن رسیده که رشد ۴۶ درصدی را شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده محصولات صادر شده از طریق مرز ریلی اینچه برون استان گلستان، سیمان، کاشی، سنگ آهن، شکر و آهن آلات و عمده محمولات وارد شده از این حوزه به کشور، محصولاتی همچون روغن پایه، جو و گندم است.

جابه جایی یک میلیون نفر مسافر در راه آهن شمال شرق۲

سرپرست راه آهن شمال شرق۲ گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۳ هزار و ۳۶۱ نفر مسافر توسط قطارهای مسافری بین شهری و حومه ای جابه جا شده اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ با تعداد ۹۱۲ هزار و ۷۲۳ مسافر، شاهد رشد ۱۰ درصدی عملکرد جابه جایی مسافر هستیم.

حبیبی افزود: از مجموع تعداد کل مسافر جابه جا شده، تعداد ۲۰۲ هزار و ۹۵ نفر در حوزه بین شهری گرگان تهران و بالعکس است که در مقایسه با سال قبل رشد ۲ درصدی داشته است. همچنین ۸۰۱ هزار و ۲۶۶ نفر مسافر در حوزه قطارهای حومه ای گرگان پل سفید و بالعکس جابه جا شدند که نسبت به سال قبل شاهد رشد ۱۲ درصدی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲