Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتوبوس حامل مسافران سیروان به تهران در حین ورود به سوخت گیری بدلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شد که خوشبختانه این حادثه هیچگونه آسیب جانی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی‌رضا رئیسی"، فرماندار سیروان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با اشاره به اینکه اتوبوس حامل مسافران سیروان به تهران عصر امروز (۱ مرداد ماه) در حین ورود به سوخت گیری بدلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شده است، گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچکدام از مسافران آسیب جانی ندیده و همگی در صحت و سلامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رئیسی با بیان اینکه این آتش سوزی توسط آتش نشانی شهرداری لومار و مردم حاضر مهار شد، افزود: با هماهنگی های انجام شده با سردار "شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، اتوبوس جایگزین فراهم و همه مسافران مقصد سیروان به تهران را ترک کردند.

وی با بیان اینکه با دستور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، مسافران بدون پرداخت هزینه و بصورت رایگان به تهران سفر کردند، اظهار داشت: سپاه پاسداران در همه زمینه های مختلف بدون هیچگونه چشمداشتی در کنار مردم هستند و این روحیه ایثارگری در رگهای آنان جاری و ساری است.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه این حادثه در جایگاه پمپ بنزین جمشیدی سیروان به وقوع پیوست،تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده مسافران بدون هیچگونه مشکلی به سفر خود ادامه دادند.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر