Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گل‌محمدی دوست و همبازی قدیمی من است.

محمد برزگر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: در این فصل از نقل و انتقالات، پرسپولیس نفرات خوبی را به خدمت گرفته است. با وجود اینکه پرسپولیس چند بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست داد اما موفق شده نفرات خوبی را به خدمت بگیرد تا تیم بهتری را برای فصل بعد بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنانی که به جمع سرخ پوشان اضافه شده‌اند نفرات خوب و با تجربه ای هستند و بدون شک می توانند در کنار سایر بازیکنان کمک ویژه‌ای به پرسپولیس داشته باشد.

برزگر درباره صحبت‌هایی که در یکی از رسانه‌ها از قول او مطرح کرده‌اند هم گفت: نمی دانم این شایعه از کجا نشات گرفته است. یکی از رسانه ها از قول من موضع گیری بدی درباره کادر فنی پرسپولیس داشت در صورتی که هیچ وقت این حرف ها را نزده ام. تاکید می کنم این حرف ها از طرف من نبوده است. یحیی گل محمدی دوست و همبازی قدیمی من است و او را از نظر فنی قبول دارم، ضمن اینکه همه ما پرسپولیسی‌ها به تیم‌ و کادر فنی اعتماد داریم و هیچ گاه مقابل پرسپولیس و کادرش قرار نمی‌ گیریم. همه ما در کنار هم از پرسپولیس حمایت می کنیم و به وظیفه خود نیز ادامه خواهیم داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس این شرایط را داشت که قهرمان شود اما در برهه ای از فصل دچار بدشانسی شد. کادر فنی در تلاش است با بهترین شرایط تیم را راهی مسابقات کند و امیدوارم پرسپولیس بتواند به موفقیت های لازم دست پیدا کند و مثل چند سال اخیر قهرمانی ها را به دست آورد. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی پیشکسوت محمد برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...