Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، این روزها به تغییر وزن و حضور در وزن المپیکی فکر نمی‌کند و همه تمرکزش روی خوب بازگشتن بعد از جراحی دست مصدومش است. - اخبار ورزشی -

میثم دلخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت دست مصدومش بعد از جراحی اظهار داشت: دستم دیگر در آتل نیست. در آخرین معاینه، خوشبختانه پزشکم از وضعیت دستم راضی بود و زائده اضافی هم به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کار فیزیوتراپی را شروع کردم و همچنین دکتر مجوز انجام کارهای بدنسازی را هم داده است، اما فعلاً هیچ صحبتی از زمان شروع تمرینات کشتی نیست.

این کشتی‌گیر 25 ساله شیرازی که مدال طلای سال 2019 امیدهای جهان را در کارنامه دارد، در مورد اینکه حالا که مسابقات جهانی بلگراد را از دست داده است، حضور دوباره‌اش در مسابقات را با کدام رقابت شروع خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم جام جهانی باشد که احتمالاً پاییز برگزار می‌شود. بعد از مدتی نسبتاً طولانی باید روی تشک بروم و این تورنمنت هم با توجه به اینکه چند تیم برتر جهان در آن شرکت دارند قطعاً سطح بالایی خواهد داشت و مسابقه خوبی برای بازگشت من خواهد بود، به‌ویژه اینکه در این چند سال به خاطر کرونا جام جهانی به‌صورت منظم برگزار نشد.

دلخانی راجع به اینکه بعد از جراحی از او حمایت لازم صورت گرفته است یا خیر، تأکید کرد: من که در اردوی تیم ملی هستم. علیرضا دبیر و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کنارم هستند و هوایم را دارند. خوشبختانه مشکلی نیست و فقط تمرین می‌کنم.

قهرمان سال 2021 کشتی فرنگی جهان در مورد تیم اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد تصریح کرد: خدا را شکر تیمی که من می‌بینم امسال برای قهرمانی جهان به صربستان می‌رود. من که امیدوارم هر 10 وزن ما امسال مدال بگیرند. کار سختی است و مسابقات هم قابل پیش‌بینی نیست، اما ما تیم یکدست و جوانی داریم که سال گذشته نایب قهرمان جهان شد و ان‌شاءالله قهرمان جهان می‌شود.

وی همچنین درباره اینکه آیا در بازگشت قصد تغییر وزن و حضور در وزن المپیکی را دارد، گفت: فعلاً تصمیمی در این مورد نگرفتم و تمام تمرکزم روی خوب برگشتن است.

محمد بنا اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را ترک کرد5 طلایی ایران چطور به منامه رسیدند؟/ خطری که از بیخ گوش تیم کشتی جوانان گذشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ایران کشتی کشتی ایران کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد

به گزارش قدس آنلاین، تویوتا موتور اعلام کرد که فروش و تولید جهانی این شرکت در سال منتهی به ۳۱ مارس با توجه به تقاضای قوی و نبود محدودیت‌های عرضه نیمه هادی به بالاترین حد خود رسیده است.

تویوتا برای سال منتهی به مارس اعلام کرد که فروش جهانی آن تنها با رشد ۷.۳ درصدی به ۱۰.۳۱ میلیون دستگاه در سال نسبت به سال گذشته رسیده است و برای اولین‌بار است که از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، در حالی که تولید آن به ۹.۹۷ میلیون دستگاه رسیده است که ۹.۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، بزرگترین خودروساز جهان از نظر حجم، شاهد کاهش فروش و تولید خود در ماه مارس در میان رقابت شدید در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان بود.

طبق گزارش رویترز، فروش جهانی تویوتا در ماه مارس با ۲.۱ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۸۹۷ هزار و ۲۵۱ دستگاه رسید و تولید آن نیز با ۱۰.۳ درصد کاهش به ۸۰۷ هزار و ۲۶ دستگاه رسید. فروش جهانی باتری خودروهای الکتریکی در سال منتهی به مارس بیش از سه برابر افزایش یافت و به ۱۱۶ هزار و ۶۵۴ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، تویوتا قصد دارد شروع تولید خودروهای برقی خود در ایالات‌متحده را از برنامه اولیه سال ۲۰۲۵ به بهار سال ۲۰۲۶ به عقب براند. طبق گزارشها، این خودروساز قصد دارد عمداً یک دوره  توقف در تجارت خود ایجاد کند تا از کیفیت و ایمنی اطمینان حاصل کند. مقامات تویوتا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس