Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و پرسپولیس گفت: این اخبار در مورد تیم ملی ایران برای من بسیار عجیب و غریب است و دلیل این همه حواشی را در بین بازیکنان تیم ملی و مسئولان فدراسیون واقعاً نمی‌دانم.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره اتفاقات فدراسیون و حواشی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از اتفاقات فدراسیون فوتبال ایران خیلی تعجب می‌کنم و واقعا نمی‌دانم چه واژه‌ای را به کار ببرم! ظاهرا نه هیات رییسه و نه دیگر مسئولان نمی‌داند چه کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم‌ها کاملا غیر حرفه ای است و فدراسیون ایران را زیر سوال برد.

وی افزود: نمی‌دانم پشت پرده چنین تصمیم‌هایی چیست؟ ولی ظاهرا به دنبال اجرای شو بودند تا آرامش تیم ملی را بر هم بزنند و هدف این بود که شخصیت سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرند که موفق هم شدند. این مدیریت در دنیا منحصر به فرد است که اول شایعه درست می‌کنند و سپس همون را اجرایی می‌کنند. اما وقتی که شرایط داشت بحرانی تر می‌شد عقب نشینی کردند. این مسائل نشان داد بعضی‌ها به غلط به جایگاهی رسیده اند.

برانکو در ادامه خاطر نشان کرد: باز هم می‌گویم اسکوچیچ از کی روش بهتر است و عملکرد دو مربی مشخص است که من چرا از سرمربی فعلی تیم ملی ایران حمایت می‌کنم. دراگان تیم ملی ایران را زیر صفر تحویل گرفت، تیمی‌که همه بصورت قطعی از ناامید بودند و ایران را حذف شده می‌دانستند. به همین دلیل منتظر ناکامی اسکوچیچ بودند تا کاسه و کوزه‌ها را سر این مربی بشکنند. اما او با اقتدار و با بهترین نتایج ممکن نتیجه گرفت و با ایران به جام جهانی صعود کرد.

سرمربی فعلی تیم ملی عمان ادامه داد: فوتبال ایران یکی مثل دادکان را می‌خواهد تا شأن فوتبال ایران را حفظ کند و آرامش داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و پرسپولیس درباره بدهی مالیاتی ۵ ساله اش، عنوان کرد: من ۱۲ میلیارد بدهی مالیاتی دارم، اما چند سال است فقط وعده می‌دهند که این بدهی پرداخت می‌شود. این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و دلیل کوتاهی در این موضوع را نمی‌دانم. اما اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد دوباره وعده دهد، من از طریق مراجع قضایی شکایت خواهم کرد تا تکلیف روشن شود. صبر و تحمل من هم حدی دارد و نباید باشگاه از رفتار من سو استفاده کند.

برانکو در پایان گفت: یک قانون نا نوشته وجود دارد که هر مربی موفق شود تیم را به جام جهانی ببرد، باید روی نیمکت تیم در جام جهانی حضور داشته باشد ، اسکوچیچ مربی کاربلدی است و مطمئن هستم کارش را به خوبی برای جمع و جور کردن حواشی تیم ملی انجام می‌دهد ولی اگر هم کمکی خواست من با کمال میل برای او انجام می‌دهم.

ببینید| کابوسی که محقق شد: سگ رباتیک روسی تیرانداز (+عکس) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. 

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم