Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آیت الله حسینی خراسانی گفت:آن منشی که ۲ رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی که میهمان نماز جمعه تبریز بود، در جمع نمازگزاران این شهر، اظهار کرد: پوتین یکی از مدعیان ابر قدرتی جهان با رفتار و منش خود مثل دیگر سران دنیا مقابل رهبری جمهوری اسلامی ایران که سرشار از تقوا است، همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب، تواضع و فروتنی خاصی نشان داد که افتخاری برای ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این عظمت و شوکت به برکت لطف خدا، خون شهیدان، خون حاج قاسم سلیمانی، شهدای محراب و شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای آذربایجان شرقی و تبریز است.

وی یادآور شد: روسای جمهور ۲ کشور دوست در تهران همیشه استوار، به حضور چهره با عظمت جهان اسلام رهبر مکرم و معظم انقلاب اسلامی رسیدند و آن منشی که ۲ رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

ببینید| کابوسی که محقق شد: سگ رباتیک روسی تیرانداز (+عکس) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد