Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه سوار ماده اسپرینت گفت: هیات‌ها باید نگاه ویژه‌‌تری به بانوان دوچرخه سوار داشته باشند.

ستاره زرگر، دوچرخه سوار ماده اسپرینت درباره عدم حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات لیگ اخیرا برگزار شد، البته نه تنها من حتی تعدادی از هم‌ تیمی‌هایم مانند مائده نظری و فاطمه هداوند نیز حاضر نشدند در مرحله دوم لیگ رکاب بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ اول قول جوایز برای هر سکو دادند ولی عمل نکردند، ما هیچ پولی دریافت نکردیم این در حالی است که در لیگ اول با تیم سانتو قهرمان لیگ شدیم. مسابقات لیگ، مسابقات باشگاهی میدانی برای کسب درآمد ورزشکاران است ولی من و دیگر هم تیمی‌هایم تا الان قراردادی با هیچ باشگاهی نبستیم و به همین دلیل این لیگ را رکاب نزدیم و سکو برای دیگر رکاب زنان کاملا خالی است.

وی افزود: در دوره‌های قبل برای 4 مدال طلایی که به دست آوردم مبلغ چهار میلیون پرداخت‌ کردند واقعا رقم ناچیزی برای یک قهرمان است اما این دوره همین رقم اندک را هم پرداخت نکردند. پنج سال است که عضو تیم‌ ملی هستم و در این پنج سال همه باشگاه‌ها قول ثبت قرارداد دادند اما حتی یک بار هم به قولشان وفادار نبودند، لیگ‌ها همیشه به نوعی رایگان برای باشگاه رکاب زدیم. در همه این‌ سال ها فقط خانواده حمایت کردند که این حمایت هم حد و مرزی دارد از یک‌ جایی به بعد باید باشگاه هزینه‌ها را به عهده بگیرد برای دوره قبل باشگاه سانتو قول ثبت قرارداد داده بود که عمل نکرد ما حتی هزینه لباس تیم را هم خودمان پرداخت کردیم. 

زرگر با اشاره به مسابقات برون مرزی که در سال 1401 اعزام شدند نیز، توضیح داد: در رده سنی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا هند شرکت کردیم. این حضور ما در حالی رخ داد که ما نه پیست استاندار 250 متر برای تمرین داشتیم و نه پیست چوبی با همین شرایط هم عازم مسابقات شدیم تمام حریفان ما پیشتر در مسابقات قهرمانی جهان رکاب زده بودند ولی با این حال موفق شدیم مقام پنجم مسابقات را به دست بیاوریم.

وی تاکید کرد: پنج سال عضو تیم‌ ملی هستم در این پنج سال هیات دوچرخه سواری خوزستان هیچ حقوقی به من پرداخت نکرده است، من ساکن خوزستان هستم تمام هزینه‌های رفت و آمد برای اردوها را شخصا پرداخت می‌کنم این درحالی است که هیات باید نگاه حمایتی به ویژه به بخش بانوان داشته باشد. هیات باید اسپانسر بیشتری جذب کند تنها مشکل ما مشکلات مالی است آنهم مشکلاتی که واقعا جزو نیازهای اولیه یک ورزشکار عضو در تیم‌ ملی است.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاره زرگر پنج سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بر نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با مامادو تانگارا وزیر امور خارجه گامبیا دیدار و‌ گفتگو کرد.

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزهامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

امیرعبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های دکتر رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی،  برگزاری و‌ مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و‌ مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیداری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به‌خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت های گسترده ایران در عرصه های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تاکید کرد ما ایرانیان را به شجاعت شان می شناسیم.

وی ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تاکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ وزیر امور خارجه کشور مالی نیز در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

 امیرعبداللهیان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو 2024 تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟