Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@16:10:28 GMT

۲ بازی صفر گل خورده؛ این استقلال نمی‌بازد!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۳۵۲۰

۲ بازی صفر گل خورده؛ این استقلال نمی‌بازد!

استقلال در اردوی آماده سازی خود در ترکیه عصر شنبه با ۲ گل از سد فاتح کاراگومورک گذشت. دیداری که می‌تواند در ادامه فصل به کار آبی‌ها بیاید چرا که حریف روز گذشته شاگردان ساپینتو، یکی از تیم‌های خوب ترکیه به شمار می‌رود.

اما نکته جالب درباره نتیجه این دیدار، بسته نگه داشته شدن دروازه استقلال است. فصل گذشته شاگردان مجیدی موفق شدند رکورد کلین شیت لیگ برتر و کمترین تعداد گل‌های خورده تاریخ این مسابقات را از خود به جای بگذارند که نقش بازیکنی مانند چشمی در این آمار ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه فصل گذشته به‌طور کلی ۲۱ بار برای استقلال به میدان آمد و نکته قابل ستایش در این خصوص، ثبت آمار ۱۶ کلین شیت در طی دقایق حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها بوده است.

به‌طور دقیق‌تر باید گفت در ۱۶ مسابقه از ۲۱ دیداری که چشمی در زمین حضور داشته، استقلال گلی را دریافت نکرده است. حال زمان ورود چشمی به بازی در نیمه دوم بوده و یا وی در ترکیب اصلی حضور داشته و یا تا پایان بازی کرده و یا با یار جایگزین تعویض شده است.

حالا و در دو دیدار تدارکاتی که استقلال در ترکیه برگزار کرده، روزبه هر دو مرتبه از ابتدا در جمع یازده نفر اصلی تیم ساپینتو قرار داشته و آبی‌پوشان نیز در این دو مسابقه گلی را دریافت نکرده‌اند تا همچنان به روند کلین شیت‌های خود ادامه دهند.

اعتماد ساپینتو به چشمی و حضور فیکس او در دو دیدار دوستانه در ترکیه، نشان دهنده این مسئله است که سرمربی پرتغالی حساب ویژه‌ای روی این بازیکن با تجربه باز کرده است. روزبه در فصل پیش رو به‌عنوان کاپیتان دوم در دسترس ساپینتو است و او می‌تواند از تجارب بالای این بازیکن بهره ببرد.

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد

بازیکن کلیدی تیم استقلال ممکن است بازی حساس مقابل قرمزهای اهواز را از دست بدهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ مهرداد محمدی بازیکن کلیدی آبی‌های تهران که تاکنون 6 گل برای این تیم به ثمر رسانده در حال حاضر 3 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، بازی با فولاد در هفته بیست و هفتم را از دست خواهد داد.

شاگردان نکونام فردا (دوشنبه 17 اردیبهشت) از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن می‌روند و سپس درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال