Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:47:35 GMT

مطالبات مرغداران پرداخت شود/ضرورت آنالیز قیمت مرغ

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۳۵۵۱

مطالبات مرغداران پرداخت شود/ضرورت آنالیز قیمت مرغ

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اشرفی شنبه شب در نشست بررسی وضعیت صنعت طیور خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت تولید و عرضه مرغ در استان بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی بازار باید تولیدکنندگان نسبت به افزایش بهره‌وری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هدف ایجاد تعادل بین قیمت مصرف کننده و تولیدکننده است، اظهار کرد: نباید اجازه داد مرغ روی دست تولیدکننده در خراسان جنوبی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی با اشاره به مشکلات صنعت طیور به ویژه مرغداری‌ها بیان کرد: بعد از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها صنعت دام و طیور تا حدودی تحت تأثیر قرار گرفت و برخی از فعالان این صنعت دچار مشکل شدند.

بنا به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، در حال حاضر یکی از مشکلات شرکت پشتیبانی امور دام کمبود سردخانه برای ذخیره‌سازی مرغ است.

وی ادامه داد: مقرر شده تا ۲۴ ساعت آینده نسبت به تأمین ژنراتور برق یک سردخانه اقدام و شرکت مربوطه مرغ مازاد را خریداری و ذخیره‌سازی کند.

اشرفی با بیان اینکه مشکلات صنعت طیور استان با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی حل می‌شود، گفت: در حال حاضر بخش اعظمی از مرغ تولیدی استان که مازاد بر نیاز است به استان‌های مجاور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و سایر ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تغییر قیمت‌ها، شرکت پشتیبانی امور دام مکلف به خرید مرغ مازاد بر مصرف استان شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: کشتارگاه‌ها هم می‌توانند به صورت مستقیم مرغ را از مرغداری‌ها خریداری و گوشت یا مرغ زنده را در اختیار استان‌های دیگر قرار دهند.

اشرفی با اشاره به تأخیر در پرداخت بدهی مرغداری‌های استان، بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان در راستای پرداخت مطالبات مرغداران پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی گفت: همچنین در حداقل زمان ممکن باید آنالیز قیمتی توسط سازمان جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مربوطه انجام و قیمت نهایی به مرغداران اعلام شود.

کد خبر 5545458

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی مرغ بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها مشهد اردبیل سنندج خراسان رضوی جهرم عید غدیر 1401 شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه