Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدیجه رمضانلی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مسابقات بدمینتون استعدادهای برتر دختران فارس با حضور ۲۴ بازیکن برتر فارس از شهرهای جهرم، شیراز، لامرد، مهر، و مرودشت در شیراز برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، «فاطمه صلح جو» از جهرم موفق به کسب عنوان سوم شد.

وی افزود: این ورزشکار جهرمی همچنین با برتری در این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات استعدادهای برتر کشور را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ورزش و جوانان جهرم عنوان کرد: در پایان این مسابقات از طرف هیأت بدمینتون استان و کمیته فرهنگی به مناسبت عید غدیر و هفته عفاف و حجاب از «فاطمه مصلی نژاد» به عنوان ورزشکار حجاب برتر شهرستان جهرم تقدیر به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون جهرم با مربیگری فاطمه پیش آمد و سرپرستی پانیذ راستی در این رقابت‌ها حضور داشت.

کد خبر 5545094

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم بدمینتون ورزش بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها مشهد اردبیل سنندج خراسان رضوی جهرم عید غدیر 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان