Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:55:35 GMT

آژیر دودزا سارقان طلافروشی را فراری داد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۳۷۱۵

آژیر دودزا سارقان طلافروشی را فراری داد

نقشه سرقت زن و مرد جوان با روشن شدن آژیر دودزا ناکام ماند.

به گزارش مشرق، صدای آژیر خطر طلافروشی و دودی که به دنبال این آژیر مغازه را احاطه کرد سارقان طلافروشی را فراری داد.

 ساعت ۶:۵۰ عصر  ۲۵ تیر بود که دو مرد و یک زن چند لحظه‌ای در مقابل ویترین یکی از طلافروشی‌های منطقه باغ فیض ایستادند و بعد در حالی که نقابی بر چهره کشیدند، وارد مغازه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگهان یکی از مردها  اسلحه‌ای را از جیبش بیرون آورد و به سمت صاحب طلافروشی نشانه گرفت. با تهدید سارق مسلح، طلافروش به سمت ویترین رفته و شروع به ریختن طلاها داخل ساکی که مرد مسلح نقابدار به او داده بود، کرد.

اما در همین موقع مرد طلافروش پایش را روی آژیر خطر گذاشت و با بلند شدن صدای آژیر که مجهز به سیستم دودزا بود، در یک لحظه تمامی فضای مغازه پر از  دود شد. دو مرد و زن جوان که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند، با شنیدن صدای آژیر و ترس از اینکه مغازه دچار آتش‌سوزی شده، دست از سرقت کشیده و سوار بر خودروی پژو از محل متواری شدند.

به دنبال این سرقت ناموفق، موضوع به پلیس اعلام شد و تحقیقات برای دستگیری سارقان ناکام به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

منبع:رکنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ایران سرقت فراری سارق سارقان طلا فروشی آژیر خطر اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت