Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@00:56:17 GMT

مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۳۷۱۶

مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه هیات مدیره مرکزی برای انتخاب مدیرعامل جدید خانه تئاتر روز شنبه اول مرداد با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه تئاتر؛ در پایان این جلسه که بعد از چندین جلسه در هفته‌های اخیر انجام گرفت، از بین کاندیداهای مطرح شده، مقصود نعیمی ذاکر به عنوان مدیرعامل جدید برگزیده و انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصود نعیمی ذاکر متولد ۱۳۳۸ در تهران و فارغ‌التحصیل اقتصاد از دانشگاه است و سال ۱۳۶۰ مدیریت کتاب‌های شکوفه در انتشارات امیر کبیر را عهده دار شد. سپس به گروه کودک و نوجوان شبکه یک رفت و پس از آن به گروه ادب هنر شبکه دو و مدتی بعد در سمت مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای داشت.

او سپس رئیس مرکز صبا شد و در حوزه تولید انیمیشن به فعالیت خود ادامه و همزمان مشاور مدیر شبکه آموزش نیز بود.

او مدتی به عنوان مشاور معاون رادیو در راه اندازی شبکه کودک و نوجوان رادیو کوشید و در همه دوران فعالیت‌های رسانه‌ای مدیر مسئول انتشارات «لک لک » بود و انتشار بیشتر آثار برای کودکان و نوجوانان را مدیریت کرد.

پیش از این شهرام گیل آبادی مدیر عامل خانه تئاتر بود که سال گذشته از این سمت کناره گیری کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خانه تئاتر مقصود نعیمی خانه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما