Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:25:57 GMT

رضایی: شرایط اپه نسبت به گذشته بهتر شده است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۳۹۶۶

رضایی: شرایط اپه نسبت به گذشته بهتر شده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد رضایی در خصوص مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر اظهار داشت: شرایط اپه رو به پیشرفت است. ما قبلا نمی توانستیم در مسابقات قهرمانی جهان و کلاس A بیشتر از یک یا دو مرحله صعود کنیم اما این روزها در مسابقات قهرمانی جهان برابر بازیکنی مانند اشمیت 14 بر 14 می‌شویم و تنها با یک اختلاف شکست می‌خوریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط اپه نسبت به گذشته بهتر شده است و در آینده بهتر از این هم خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از بازیکنان جمهوری چک که برابر آن شکست خوردیم، سهمیه المپیک توکیو را داشت. این بازیکن برابر تیم ایران بیرون از میدان بود اما ما به قدری خوب شدیم که به عنوان یار تعویضی در آخرین بازی برابر من قرار گرفت که نتیجه مسابقه ما 5 بر 5 مساوی شد. اینکه بازیکنی که تجربه حضور در المپیک را داشت برابر من مساوی کرد این مسئله نشان می‌دهد که اپه چقدر نسبت به گذشته پیشرفت کرده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش تسنیم، در مسابقات شمشیربازی در مصر و در  رقابت‌های اسلحه اپه محمد رضایی (21ساله) در رده نود و پنجم ایستاد، محمد رحیمی نود و هفتم شد و محمد رضایی(41 ساله) در جایگاه صد و هفتاد و نهم قرار گرفت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است